  • 11. Data: 2023-12-16 14:12:55
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 16 grudnia 2023 o 12:40:03 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Podaj miasto to Zenek sam sobie sprawdzi gdzie jest sortownia a gdzie
    > centrum.

    Nie da rady, bardziej skomplikowana sprawa jest.
    Paczki gość dorecza/ odbiera tu gdzie mieszkam a zawozi je/ przywozi z/do
    sąsiedniego miasta(ok. +50km).
    Z poddasza starej kamienicy w Łodzi wszystko wygląda inaczej.

  • 12. Data: 2023-12-16 14:43:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 16 grudnia 2023 o 14:12:56 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    sąsiedniego miasta(ok. +50km).
    > Z poddasza starej kamienicy w Łodzi wszystko wygląda inaczej.
    Kłamstwo zawsze wyglada tak samo. Łżesz jak stara pomarszczona cyganka. Nikt nie
    pyta o PESEL wymyslonego kuriera a o nazwy miast. Nazwe miasta nie obowiazuje RODO.
    Jeśli wspołczesny tragarz prowadzi działalność gospodarczą to firma i dane
    własciciela RODO nie chroni i dane firmy sa dostepne dla kazdego. Jak bys nie
    wiedział kłamco co teraz zrobić to się zapytaj na wyspie Węży o dalsza drogę.

  • 13. Data: 2023-12-16 15:49:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Dec 2023 19:03:05 +0100, nadir

    > Tego Ci w salonie nie powiedzą.

    Ty znowu widzę w spiskowy "argument" uderzasz, widać ostatnie
    wyjaśnienie, gdy tego "argumentu" użyłeś, kompletnie nic nie
    dało... WSZYSCY o tym mówią, głównie oczywiście ci co obok
    BEV nawet nie stali, ale jednak mówią, w salonach też, bo
    tam głównie wielbiciele spaliniaków siedzą i nie odmówią
    sobie zniechęcenia do zakupu BEV. Ergo w jakim świecie
    ty żyjesz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2023-12-16 16:00:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Dec 2023 09:39:26 -0800 (PST), Kris

    > Latem Myjk [...] mnie tu przekonywali jak to nieekonomicznie
    > postępuję jeżdżąc 15letnim c3 zamiast elektrykiem.

    Łżesz jak zwykle. Ja tylko prostowałem oczywiste bzdury,
    które wypisywałeś o BEV.

    Ale w tym nie było nic o temacie który poruszasz tutaj,
    bo że zasięg spada w zimie to było, jest i będzie,
    oczywiste i nikt temu nie zaprzeczał, nie zaprzecza
    i nie będzie zaprzeczać.

    Można tylko wspomnieć, że jak w samochodzie używa się klimy
    (czyt. pompy ciepła) także do grzania, to się ilość energii
    na rzecz grzania zmniejsza nawet trzykrotnie.

    Z tymi elektrykami u kurierów to pewnie jak z autobusami
    w Gdyni czy tam w Gdańsku -- wsadzili je na najbardziej
    wymagające trasy, do tego posadzili kierowców co jeżdżą
    od świateł do świateł (bo jazda elektrykiem prowokuje)
    bez używania rekuperacji i takie były rezultaty.
    Teraz nauczyli kierowców jeździć, może się wyszaleli
    i autobusy kręcą zakładane wcześniej zasięgi.

    Kurier jeszcze pewnie na chodzie zostawia auto na każdym
    przystanku przyzwyczajony zachowaniami ze swojego klekota
    (w sensie nie wyłącza żeby akumulatora nie zajechać)
    i drenuje baterię na postojach, to i mu braknie energii.

    Ps. a ty jeździj dalej swoim śmierdzącym trupkiem,
    nikt cię do bev nie zmusza.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2023-12-16 17:37:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 16 grudnia 2023 o 14:44:00 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    wiedział kłamco co teraz zrobić to się zapytaj na wyspie Węży o dalsza drogę.

    Myślę że i na to bałuckie poddasze na którym mieszkasz czasami kurier zawita z jakąś
    przesyłką do Ciebie.
    Takie zadanie Tobie zaproponuje: wpisz numer przesyłki na stronie śledzenia danej
    firmy kurierskiej i sprawdź gdzie mają "punkt przeładunkowy"czyli z jakiej
    lokaizacji przesyłki do Ciebie dostarczają.
    Akurat w Łodzi może wyjść że gdzieś niedaleko Twoich Balut taki punkt mają ale weź
    też pod uwagę że oprócz Łodzi są miejscowości odległe o kilkadziesiąt kilometrów
    gdzie ludzie też przesyłki nadają/ odbierają.

  • 16. Data: 2023-12-16 17:59:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 16 grudnia 2023 o 16:00:26 UTC+1 Myjk napisał(a):
    .

    > Ps. a ty jeździj dalej swoim śmierdzącym trupkiem,
    > nikt cię do bev nie zmusza.
    bev
    Szczerze mówiąc nawet nie wiem co to słowo znaczy.
    Podejrzewam że jakiś rodzaj auta elektrycznego.
    Nie jestem przeciwnikiem auto elektrycznych i jeśli tylko z moich wyliczeń wyjdzie że
    dla mnie auto elektryczne ma ekonomiczny sens to sobie takie kupię.
    Póki co teraz to ekonomicznego sensu dla mnie nie ma więc dalej będę sobie jeździł
    benzyniakiem.
    Auto to auto takie samo narzędzie jak młotek, czy śrubokręt- tu nie kieruję się modą
    tylko ekonomią głównie.
    Blachowóz na olej napędowy, prąd, benzynę czy inny gaz-służy do tego samego ma mnie
    przewieźć z punktu a do punktu b.
    Rodzaj paliwa nie ma większego znaczenia. Koła mają się kręcić ii tyle.
    Prąd wypada tam najgorzej bo są największe ograniczenia.
    Jakąś tam zaletą aut na prąd jest to co Cawalino nie tak dawno napisał że tak robi-
    można spędzać część swojego życia na parkingu w lidlach darmowo doładowując auto.
    Co tam kto lubi.

  • 17. Data: 2023-12-16 20:39:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 16 grudnia 2023 o 17:37:02 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    też pod uwagę że oprócz Łodzi są miejscowości odległe o kilkadziesiąt kilometrów
    gdzie ludzie też przesyłki nadają/ odbierają.
    Kłamałes gnido i teraz starasz się mnie obrazić chociaz wiele razy pisałem ze mnie
    nie obrazisz bo byle kto mnie nie obrazi. Gdyby to co napisałeś było prawda to od
    razu bys mi usta zamknął pokazując które to miejscowosci. I stawiam pieniądze
    przeciwko lisciom z parku ze bardzo się starałes znaleźć w Polsce takie lokalizację
    które by spełniały warunki brzegowe i nie znalazłes. Jeśli bys nie łgał to zamiast
    pisać durne odpowiedzi napisał bys nazwy dwóch miejscowosci i by było po sprawie. A
    może jest problem. Nie pamiętasz czy podawałem tutaj miejsce gdzie mieszkasz. I jak
    znajdziesz własciwe miejsce i podasz nazwę to ktoś napisze ze kiedys twierdziłeś ze w
    Zielonce Koloni mieszkasz i ona jest 3 kilometry od sporego miasta w ktorym sa bazy
    firm kurierskich.

  • 18. Data: 2023-12-16 22:59:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 16 grudnia 2023 o 20:39:03 UTC+1 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    Zielonce Koloni mieszkasz i ona jest 3 kilometry od sporego miasta w ktorym sa bazy

    Glupis jak kogut wiejski
    Chcesz nazwy dwóch miejscowości:?
    To chciej.
    Podam Tobie jedna: Łodz.
    Druga Sobie znajdź paluchem na mapie; weź mapę i zerknij co tam w okolicach 50 km od
    Balut((żeby było Tobie łatwiej to na potrzeby tej łamigłówki dzielnice gdzie
    mieszkasz wskazałem) jest zamieszkałego.
    Podpowiem Tobie że tam ludzie też paczki nadają i odbierają więc ktoś ich zachcianki
    musi spełnić.

  • 19. Data: 2023-12-17 06:45:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-12-2023 o 17:59, Kris pisze:
> [...]
    że dla mnie auto elektryczne ma ekonomiczny sens to sobie takie kupię.

    W konkurencji "zawsze złomem" elektryki nigdy nie będą miały sensu, a
    przynajmniej nie za naszego życia.

    Jak będziesz chciał jeździć samochodem, zamiast złomem, to wtedy będzie
    czas na zastanawianie.

    Do tego momentu raczej wątpię, ssanie na rynku na używane elektryki jest
    zbyt duże, żeby zbliżyły się cenowo do poziomów złomu zbyt szybko.
    Już prędzej sama się nimi staną.

  • 20. Data: 2023-12-17 12:12:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Dec 2023 08:59:32 -0800 (PST), Kris

    > bev
    > Szczerze mówiąc nawet nie wiem co to słowo znaczy.
    > Podejrzewam że jakiś rodzaj auta elektrycznego.

    Przecież wielokrotnie ten skrót był używany w dyskusjach,
    że już powinieneś to przyswoić. Zresztą, jak nie wiesz,
    to tak trudno wpisać w gógle?

    https://www.google.com/search?q=co+to+znaczy+bev&sca
    _esv=591637205&sxsrf=AM9HkKl_-6RlLK4SEMgO6nZwTmVvrGa
    i5A%3A1702811227347&ei=W9Z-Zb_tFMONxc8P4Iyv4A8&ved=0
    ahUKEwj_hs2SqpaDAxXDRvEDHWDGC_wQ4dUDCBA&uact=5&oq=co
    +to+znaczy+bev&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiEGNvIHRvIHp
    uYWN6eSBiZXYyBhAAGB4YDzIGEAAYHhgPMgQQABgeMgYQABgeGA8
    yBhAAGB4YDzIGEAAYCBgeMggQABgIGB4YDzIIEAAYCBgeGA8yCBA
    AGAgYHhgKMgYQABgIGB5IjBRQjAdYgxJwAXgBkAEAmAG5AaABpwy
    qAQQwLjEzuAEDyAEA-AEBwgIKEAAYRxjWBBiwA8ICDRAAGIAEGIo
    FGEMYsAPCAgUQABiABMICBxAAGIAEGA3CAgoQABiABBgNGLEDwgI
    NEAAYgAQYDRixAxiDAeIDBBgAIEGIBgGQBgo&sclient=gws-wiz
    -serp

    > Nie jestem przeciwnikiem auto elektrycznych

    Ale bzdury o nich wypisujesz.

    > i jeśli tylko z moich wyliczeń wyjdzie

    Dlatego właśnie napisałem żebyś sobie swoim gruzem jeździł,
    nikt cię do zmiany nie zmusza przez najbliższe 50 lat
    (biorąc pod uwagę że jeździsz 15-20-letnimi gruzami.

    > Prąd wypada tam najgorzej bo są największe ograniczenia.

    Bzdura. Prąd jest wszędzie, także w domu.
    Paliwo tylko na stacjach.

    --
    Pozdor
    Myjk