eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieobsypywanie domu zamarzniętą gliną - jakieś przeciwskazania? › Re: obsypywanie domu zamarzniętą gliną - jakieś przeciwskazania?
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: obsypywanie domu zamarzniętą gliną - jakieś przeciwskazania?
    Date: Wed, 01 Dec 2010 21:36:37 +0100

    Dnia 01-12-2010 o 13:42:16 shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    napisał(a):

    > Liczyłem na wypowiedź Tornada, ale milczy. Zresztą nie dziwię się. Po
    > tym, co ostatnio tu usłyszał od kilku grupowiczów, pewnie nie ma
    > najmniejszego zamiaru udzielać się tak jak dotychczas. A szkoda. Może
    > się tu teraz wypowiedzą specjaliści od krytyki innych: Marek Dyjor,
    > janusz_kk1, zbigi..
    No jak mnie wywołałeś to ci powiem :) obsypuj, bo jak ci mróz wysadzi ławy
    to będzie
    za późno, ja także zostawiałem nieobsypaną piwnicę ale ławy wkoło
    obłożyłem styropianem 10cm
    i przyłożyłem deskami aby go nie wywiało, pod ławami mi nie przemroziło, w
    każdym razie
    nic nie zauważyłem niepokojącego.

    --
    Pozdr