eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieobsypywanie domu zamarzniętą gliną - jakieś przeciwskazania? › Re: obsypywanie domu zamarzniętą gliną - jakieś przeciwskazania?
    From: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: obsypywanie domu zamarzniętą gliną - jakieś przeciwskazania?
    Date: Thu, 02 Dec 2010 07:41:25 +0100

    W dniu 2010-12-01 21:36, janusz_kk1 pisze:

    > No jak mnie wywołałeś to ci powiem :) obsypuj, bo jak ci mróz wysadzi
    > ławy to będzie
    > za późno, ja także zostawiałem nieobsypaną piwnicę ale ławy wkoło
    > obłożyłem styropianem 10cm
    > i przyłożyłem deskami aby go nie wywiało, pod ławami mi nie przemroziło,
    > w każdym razie
    > nic nie zauważyłem niepokojącego.

    Dzięki Wam wszystkim za rady. Obsypywanie zaczęło się wczoraj o 14:30..
    Koparkowy uprzedził mnie że raczej nie zdąży wszystkiego i dokończy
    dzisiaj. Dzwoniłem do niego o 17:30 (BTW 1,5h zajęło mi przejechanie
    20km z pracy do domu :)) i o dziwo ciągle pracował. Powiedział, że
    jeszcze 30 min i będzie gotowe, ziemia nie zmarznięta, jedynie z
    wierzchu jest trochę skorupy i chwała Bogu bo pozwala mu to się jakoś po
    tym terenie poruszać.

    Dzisiaj po poł. podjadę i zobaczę jak wygląda teraz wygląda budowa.
    Marzyłem o tej chwili od momentu gdy wiosną zalało wykop zaraz po
    zrobieniu chudziaka :) Nie sądziłem jednak, że będę na tą chwilę czekał
    do pierwszych śniegów. Oj wiele się zdarzyło przez ten czas..

    PZDR
    Shaman