  • Data: 2017-11-19 14:54:56
    Temat: Re: ocieplanie w niskich temperaturach
    Od: Mazur <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 października 2009 15:08:47 UTC+1 użytkownik czupakabra napisał:

    > Jeżeli zastosujesz wersję "zimową" przy - 2 w nocy teoretycznie nic
    > się nie powinno stać (jak zimowa jest do -5)
    > Ale warunkiem jest praca przy min. +5 i nie na "zamarzniętej" ścianie.
    > Jednak praca przy temp. minusowych jest zawsze ryzykiem - jak możesz
    > to poczekaj.
    >

    > ps .Potwierdzam dobrą opinię poprzednika o SKS quick-mixa z włóknem
    >
    > pozdrawiam
    > Sebastian

    Nie wierzę w żadne produkty zimowe, to sposób producentów na zwiększenie sprzedaży
    zimą. Każdy uczciwy producent powie nam że prace najlepiej wykonywać od wiosny do
    jesieni. Ale skuteczną termoizolację gwarantuje nam tak naprawdę wybór dobrego
    materiału, najlepiej styropianu z rekomendacjami ITB jak Termo Organika oraz ekipy
    która zna się na rzeczy i zaizoluje poprawnie bez mostków termicznych.