    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ocieplenie poddasza piana
    Date: Thu, 21 Mar 2013 10:33:52 +0100

    > Wełna też jest super jak jest dobrze wykonana.
    > Problem w tym, że wełnę dobrze wykonać jest o wiele trudniej niż pianę.

    To prawda, ale cięzko jest z wykonawcami, a ze ten etap prac bardzo ważny,
    więc całą wełne dokładnie robiłem osobiście z pomocą 2 osób, jedna docinała
    ja uciskałem a trzecia osoba przytrzymywała.

    Ekipa później skręcała stelarz dokręcała mi tylko płyty i miała obrobić okna
    dachowe, niestety ale urlop się skończył i nie było czasu samemu robić,
    a ekipe ponoc miałem dobrą:)

    Przy mrozach -20 poddasze całe ciepłe ocieplone sciany szczytowe i murłaty,
    poza obróbkami okien dachowych (pirometr pokazywał 7-13stopni),za mało
    ocieplenia w wnęce okien dachowych przy krokwiach, obrabianie okien
    dachowych czeka mnie od nowa przy najbliższym malowaniu, to jednyne zawalone
    miejsca, które mnie prześladuje w całym poddaszu.

    Sciągne płyty G-K po bokach i obrobię to
    xps-em oraz pianką, płyt G-K,xps-a zaciągnę siatką z klejem i na to gładź i
    powinien być dobry efekt.

    naprawde się starałem i wiedziałem gdzie można popełnić błędy m.in dzięki
    tej grupie :), współczuję tym co ufają wykonawcy, niestety taka jest
    większość inwestorów i pomyślec, ze prawie się zdecydowałem 5 lat temu na
    kupno gotowego domu.

    pozdrawiam
    AT