    From: scruffty <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odkurzacz centralny - zrób to sam
    Date: Mon, 28 Oct 2013 10:24:50 +0100

    Dnia Mon, 28 Oct 2013 10:02:36 +0100, quent napisał(a):

    > Czy macie może jakiś doświadczenie z instalacjami tego typu?
    > Faktycznie są różnice w jakości el. instalacji?

    A czy jedna amatorska instalacja się liczy:-) Zwróć uwagę na gniazda i
    osprzęt, czy jak zrobisz na Borysowskim to czy nie będziesz skazany tylko
    na nich. Ja robiłem na tych standardowych, sklejanie z mufą też jest dobre,
    ponieważ ona ma w środku taki ząbek ogranicznik, jak dotniesz rurę prosto
    to ona dochodząc z dwóch stron do tego ogranicznika złączy się jakby
    przejścia nie było. Oczywiście to teoria, nie zawsze się tak da idealnie.

    Uwaga, jak będziesz kleił sam, to nie przekręcaj elementów podczas
    sklejania! Skomplikowane to nie jest, wystarczy trochę logiki, jak najmniej
    łuków a jak już to łagodne. Robi się przyjemnie, tylko klej szybko łapie.
    Zrób najpierw wszystko na sucho i potem klej.
    poczytaj o systemie Hide A Hose, choć ja bym tego nawet przy nadmiarze
    gotówki nie robił. Jedno co ma fajne to łagodne kolanka.

    --
    scruffty