    From: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odległość między puszkami w ścianie
    Date: Wed, 16 May 2012 10:02:26 +0000 (UTC)

    Mam tak zrobione serią Forum z Elda Szczecinek 230V + telefon + RTV, pełny
    odlot (kurczę, to już naprawdę 15 lat ma ta seria?? estetyka przewyższa
    większość z dzisiejszego rynku, natomiast beznadziejnie się podłączało
    przewody, ryzyko zwarcia z mocowaniem, co kto naklął przy Forum to jego).

    Gniazda podwójne do jednej ramki (w innym lokalu mam jakąś inna serię, gniazda
    w module nie po skosie lecz jedno nad drugim, i to zdecydowanie brzydziej
    wyglada niż seria Forum) nigdy nie sa tak "estetyczne" jak pojedyncze, ale
    pakowanie pojedynczego gniazda w jedną ramkę to straszliwa strata miejsca.

    I na pewno pozytywnie bym rozważył gniazda wielokrotne na płaskie wtyczki.

    -----
    > zastanawiam się czy będzie estetycznie wyglądało takie podwójne gniazdo i
    obok gniazdo komputerowe.