  • Data: 2012-10-25 14:29:49
    Temat: Re: odpływ wody w garażu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie, ale czy w naszym klimacie jest to potrzebne? Gdy przez 7 lat
    > trzymałem samochód pod chmurką tylko raz miałem problem z odpaleniem, ale
    > to było po tygodniowym postoju przy -25. Normalnie gdy się codziennie
    > jeździ do pracy bez problemu odpalałem na 6 letnim akumulatorze przy -30.

    Tyle że on am akasę i fanaberie. W domu rekuperacja, dwa kominki, jeden z
    płaszczem, dwa kotły gazowe, jeden wodny i nadmuchowy, solary, i
    przygotowane pod pompę ciepła. Oczywiście fotovoltaika też.
    Z tego co widzę i często mu klaruję że u niego nie ma chyba pojęcia "czas
    zwrotu" czy " zwrot inwestycji"

    Marek