    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    <nsb5i3$ddp$1@dont-email.me> <nsb6de$l7m$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <nsenig$96j$2@news.icm.edu.pl>
    <d...@g...com>
    <nsg0bf$910$2@news.icm.edu.pl>
    <57eb9f50$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsgdqi$910$4@news.icm.edu.pl>
    <a...@g...com>
    <nsgha3$oj4$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <kms56d1thowy$.dlg@myjk.org>
    <5...@g...com>
    <1v1c4zr2i2705$.dlg@myjk.org>
    Date: Thu, 29 Sep 2016 12:11:45 +0200

    Myjk napisał:

    > Wed, 28 Sep 2016 08:55:14 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > Skoro u mnie się da, to u ciebie też się da. Czytnik i edytor jest u
    > wszystkich _identyczny_ więc przestań przynudzać i usprawiedliwiać swoją
    > niewiedzę i ignorancję.

    > Tylko twoim dwuwymiarowym świecie.

    > Ale ty nie piszesz do JEDNEJ osoby, tylko na grupy dyskusyjne do WIELU
    > osób. Niektórzy nie korzystają z drzewa wątków, tylko wyrzucają przeczytane
    > wcześniej posty i za następną synchronizacją nieprzeczytach wiadomości chcą
    > wiedzieć komu i na co odpowiadasz, ignorancie zafajdany. No więc aby ci to
> [...]

    Czy cytowany Zenek to ten sam, co kiedyś występiwał pod ksywką związaną
    z jakimś drobiem? Ostatnie co z niego pamiętam, to to, że nie wycinał
    żadnych cytatów, zostawiał kilkadziesiąt linijek poprzednika i dopisywał
    kilka własnych. Specjalnie się przy tym nie przejmując, czy jedno z drugim
    ma jakiś związek. Ot, takie przedumki, poranne lub wieczorne, nie wiadomo
    do kogo adresowane i czy w ogóle do kogoś. Oczywiście twierdził, że "ma to
    logiczne uzasadnienie" -- bo (ponoć) czytniki i tak nie pokazują cytatów,
    a jak kto ma taki co pokazuje, to powinien zmienić na taki, co nie pokazuje
    -- bo tak jest nowocześniej.

    Gościu w ilościach homeopatycznych nawet zabawny, ale w nadmiarze straszna
    maruda.

    --
    Jarek