  • Data: 2016-09-29 14:30:19
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kris napisał:

    > Raczej chyba na masową skale to kłopotem nie jest. raptem jednej osobie
    > cos tam krzaczy w ostatnich dniach. Nikt więcej przynajmniej nie melduje
    > więc podejrzewam ze ta osoba ma coś nie tak w czytniku swoim ustawione.

    Nikt nie melduje, bo nawet nie czyta. Tak jak ja na przykład, o czym już
    wspomniałem. Dopiero jak mi cztynik podbije "score" wiadomości, która
    jest (kolejną) odpowiedzią na to, co kiedyś wcześniej napiusałem, mam
    okazję zobaczyć. I melduję. Że paskudnie to wygląda.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?