  • Data: 2010-04-05 12:20:53
    Temat: Re: ogrzewanie co - grzejniki i rury PEX ??
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:19yfxt3t9f491$.dlg@oldfield.org.pl...

    Adasiu, nie wymagaj ode mnie stwierdzeń, które ty mi zarzucasz, bo sa one
    nieprawdziwe z twojej strony.
    Nie wmawiaj mi swoich stwierdzeń, które są nieprawdziwe. Ja bardzo dobrze
    wiem co miałem na myśli pisząc swoje wypowiedzi. Może wyraziłem się zbyt
    mało jasno, ale uważałem ciebie za osobę mysłącą. Jak widać to był mój
    kolejny wielki błąd, że uważałem cię za osobę, która potrafi myśleć.

    Wobec tego, że nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie zadane przeze
    mnie, "dalsza moja mowa będzie którka: spierd....j z tego ogródka", bo nie
    masz wiedzy w tym zakresie, a twoje wypowiedzi to tylko chamskie przejażdżki
    osobiste. Zarzuciłeś mi błędy, samemu je popełniając, a teraz próbujesz jak
    zwykle kolejny raz "odwrócić kota ogonem" i wymigać się od odpowiedzi, na
    które po prostu zabrakło ci wiedzy. Widzisz, adasiu. W internecie bez
    problemu można znaleźć odpowiedź na to pytanie, tylko trzeba wiedzieć czego
    szukać, a ty nawet tego nie potrafisz. Tak więc żegnam.