  • Data: 2016-12-17 20:34:01
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe w bloku z piecem gazowym
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2016 o 17:24, Bolko pisze:
    > Mieszkanie na środkowym pietrze.
    jakie stropy
    > Namawiam kuzyna żeby dał podłogówkę.
    jaką zapewnisz izolacje od dołu i ile jest miejsca
    > Wycenili mu na 11 tysięcy złotych za 50 metrów.
    jaka technologia. wiadomo że rurki, ale w czym? na czym? To jest dość
    istotne. co na podłogach? JEśli podłogówka ma być wydajna, to podłoga
    musi dość dobrze przekazywać ciepło. parkiet.... nie jest najlepszym
    przewodnikiem ciepła. A będzie drogi. bo jak będzie tani, to może się
    okazać że drewno będize się kurczyć jak będzie stale podgrzewane.
    > Za grzejniki liczy 6 tysięcy.
    tak samo - jakie, ile, ile roboty?
    > Co może byłoby do przejścia natomiast podobno
    > podłogówka + gazowe to duże koszty utrzymania i
    > jest to bez sensu.
    Podłogówka powinna być tańsza, ale niewiele. znaczy przy podłogówce
    można odczuwać komfort przy niższej temperaturze.
    Niestety, jak będą chcieli włączać i wyłączać ogrzewanie (bo taki mają
    kaprys, albo wyszło im że to tańsza metoda) to podłogówka ma dużą
    zwłokę. aluminowe klaoryfery na takim mieszkanku - prawie żadnej.
    ToMasz
    PS nie wiem czy warto kopię kruszyć o tak niskie kwoty. samo ogrzewanie
    powinno się zamknąć w 1000zł rocznie. więc ewentualne różnice zwrócą się
    za pokolenie.