  • 1. Data: 2013-11-22 16:29:58
    Temat: okna
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    witam,
    Grupo jakiej firmy okna warto wstawic do nowego domu? ktore firmy unikac? w
    jakie sytemy/rozwiazania warto zainwestowac?
    obecnie mam wyce z Fakro na 16 tys i szukam dalej. wytyczne: 5komorowe
    3szyby + okejone z dwoch stron i w niektorych klamka 4stopniowa.

  • 2. Data: 2013-11-22 19:54:37
    Temat: Re: okna
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Ł" napisał w wiadomości grup

[...]

    mala zmiana... wycene mam z Dako

  • 3. Data: 2013-11-22 23:41:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 listopada 2013 19:54:37 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:

    > mala zmiana... wycene mam z Dako
    Ja w domu jak i w dwóch mieszkaniach mam okna Drutexu.
    Jak do domu okna szukałem(2007rok) to u nich cenowo najlepiej wychodziło. Pomijałem
    firmy tzw garażowe. W 2002 chyba do mieszkania ich okna kupiłem i jest ok. W tym roku
    w drugim mieszkaniu też 4szt okien wymienaiłem i tu już praktycznie bz sprawdzania
    wziełem Drutex
    Tylko sprawdzaj ceny u dobrych lokalnych dystrybutorów bo katalogowe ceny Drutexu
    wygladały nieciekawie jak ja szukałem ale dystrybutorzy mieli duże pole do manewru
    Przynajmniej w 2007/2008 tak było.

  • 4. Data: 2013-11-23 12:06:07
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin Ł" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > obecnie mam wyce z Fakro na 16 tys i szukam dalej. wytyczne: 5komorowe
    > 3szyby + okejone z dwoch stron i w niektorych klamka 4stopniowa.

    a co daje oklejenie?

    b.

  • 5. Data: 2013-11-23 13:15:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 listopada 2013 12:06:07 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > a co daje oklejenie?
    Kolor?

  • 6. Data: 2013-11-23 13:27:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...

    >Kolor?

    aaa, myslalem ze oklejanie szyb, przeciwlamaniowe czy cos :)

    b.

  • 7. Data: 2013-11-25 15:00:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    > i jest ok. W tym
    > roku w drugim mieszkaniu też 4szt okien wymienaiłem i tu już praktycznie

    Potwierdzam mnie też Drutex dał najlepszą ofertę. Choć ja akurat z niego
    zrezygnowałem bo przy okleinie złoty dąb nie potrafili zrobić odpowiedniego
    koloru wnętrza ramy tylko ciemny beż albo ciemny brąz. Gdybym brał białe t
    obrałbym z Drutexu.

> [...]
    > Drutexu wygladały nieciekawie jak ja szukałem ale dystrybutorzy mieli duże

    To jest kluczowe. Różnice są spore - jak to w życiu jeden chce dużo sprzedać
    z małą marżą a inny liczy na kilku frajerów w miesiącu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-11-25 15:02:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]

    > obecnie mam wyce z Fakro na 16 tys i szukam dalej. wytyczne: 5komorowe
    > 3szyby + okejone z dwoch stron i w niektorych klamka 4stopniowa.

    Coś tu się nie zgadza :-)
    Trzy szyby czyli chcesz oszczędzać na ogrzewaniu więc powinieneś mieć
    wentylację mechaniczną z rekuperatorem a w takim wypadku po co 4 stopniowa
    klamka ???

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2013-11-25 17:09:17
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Trzy szyby czyli chcesz oszczędzać na ogrzewaniu więc powinieneś mieć
    wentylację mechaniczną z rekuperatorem a w takim wypadku po co 4 stopniowa

    fachowo to sie nazywa hamulec w klamce a ze trzeba czasami mieszkanie
    wietrzyc to chce wykluczyc klapanie oknem. obecnie sklaniam sie jednak do
    hamulca ciernego.
    z tego co ludzie pisza to Drutex jest tani ale jakosciowo gorszy. wszystki
    wyceny oscyluja w granicach 14500 - 15500 wiec teraz tylko jakosc decyduje.

  • 10. Data: 2013-11-25 17:28:55
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > z tego co ludzie pisza to Drutex jest tani ale jakosciowo gorszy.
    > wszystki wyceny oscyluja w granicach 14500 - 15500 wiec teraz tylko

    czy przypadkiem w mniejszej firmie nie będzie taniej? Na śląsku jest
    parę małych firemek które mogą taniej...

    ToMasz