  • 1. Data: 2013-11-21 19:15:46
    Temat: Re: Rura kominowa do kotła gazowego
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-11-19 14:49, Chlorek <s...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > kocioł gazowy 2F z zamknięta komorą spalania 24 kw ale bez kondensacji.
    > Mam dwa pytania:
    > 1)jaki ? za i przeciw

    Vaillant turbotec plus:
    * za głośna pompka obiegowa (dużo głośniejsza od starego grundfosa)
    włączająca się metodą "cała naprzód"
    * za głośny wentylator komory spalania (głośno na dworze)
    * nie wytłumione blachy obudowy rezonują czasami
    * po wyłączeniu prądu nawet na sekundę przestaje grzać CWU dopóki się go nie
    popchnie palcem za pokrętło; ja mam takich zdarzeń ~200 w roku
    * interfejs chyba robili gimnazjaliści - jest jeden wyświetlacz na
    temperaturę, więc żeby żeby zobaczyć jaka jest ustawiona CWU trzeba ją
    zmienić (!) chociaż o jeden stopień, co jest bardzo głupie, bo
    minimalna ustawialna "grzejąca" temperatura to 40 stopni, o jedno
    kliknięcie niżej jest od razu 15.

    Poza tym OK. Ceny raczej niezabójcze. Używam od miesiąca...