  • 1. Data: 2013-11-19 18:11:28
    Temat: Gazoport, gaz, amerykusy
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Gazoport ma być niby gotowy w 2015. Ceny gazu u amerykusów
    spadły drastycznie, czy ktoś się orientuje czy ten gazoport
    będzie służył do importu od nich, czy raczej skądinąd?
    No i jak się będą przedstawiać ceny gazu w Polszcze?

    L.

  • 2. Data: 2013-11-19 18:54:48
    Temat: Re: Gazoport, gaz, amerykusy
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 18:11:28 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    >
    > będzie służył do importu od nich, czy raczej skądinąd?
    >
    > No i jak się będą przedstawiać ceny gazu w Polszcze?

    Ceny będą kalkulowane żebyś nie musiał nerki sprzedać żeby jedzenie kupić ugotować.
    Nie oglądałeś w tv jak o łupkach było? najpierw jedni mówili że gaz stanieje. A zaraz
    potem inni że zdrożeje bo wydobycie trudne. Prąd w Polsce w elektrowni kosztuje mniej
    niż 10 groszy za kilowatogodzinę. Na rachunku jak policzyć to 60 groszy. Lepsze bicie
    niż przy broni i narkotykach.

  • 3. Data: 2013-11-19 20:12:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    gaz mamy zakontraktowany z kuwejtu. A ceny? Liczysz ze ta mafia cos popusci?
    Jak pan dobry to moze z 5% bedzie taniej.

    b.

  • 4. Data: 2013-11-19 20:52:24
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 20:12:39 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > gaz mamy zakontraktowany z kuwejtu. A ceny? Liczysz ze ta mafia cos popusci?
    >
    > Jak pan dobry to moze z 5% bedzie taniej.
    >

    > b.

    Popuści. Będzie drożej bo transport droższy. Kupią drogo i dostaną dużą działkę.
    Oczywiście do podzielenia pomiędzy swoimi. Rosjanie sprzedają Polsce gaz po jednych z
    najwyższych cen jeśli nie po najwyższej. Jesteśmy dużym państwem to i dużo gazu
    potrzeba. Na dodatek sporo gazu jest pompowanego przez Polskę do innych krajów. Jak
    znam życie to najtańszy na papierze tranzyt we wszechświecie. I partnerowi co dużo
    kupuje i jeszcze daje przesłać do innych klientów serwuje się stawki z górnej półki.
    To nawet nie śmierdzi korupcją. To jest korupcja. Dać mi tych decydentów od gazu na
    przesłuchanie na 24 godziny. Dowiedział bym się kto, kiedy i ile wziął i ma wziąć.

  • 5. Data: 2013-11-19 21:08:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Nov 2013 11:52:24 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > Jesteśmy dużym państwem to i dużo gazu potrzeba. Na dodatek sporo gazu
    > jest pompowanego przez Polskę do innych krajów.

    gaz tranzytowy a gaz kupowany to zupełnie co innego i ich ceny nie mają
    ze sobą nic wspólnego

> [...]
    > górnej półki. To nawet nie śmierdzi korupcją. To jest korupcja. Dać mi
    > tych decydentów od gazu na przesłuchanie na 24 godziny. Dowiedział bym

    chcesz zobaczyć korupcję w gazie to poczytaj sobie o Schroederze i
    Gazpromie. Reszta przy tym to pikuś.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2013-11-19 22:12:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dnia pięknego Tue, 19 Nov 2013 11:52:24 -0800 osobnik zwany kogutek444
    > napisał:

    > chcesz zobaczyć korupcję w gazie to poczytaj sobie o Schroederze i
    > Gazpromie. Reszta przy tym to pikuś.

    niemozliwe, tylko w polsce jest korupjcaaaa!!!!!11

  • 7. Data: 2013-11-19 22:31:56
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 21:08:07 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Wiem że tranzytowy i kupowany to dwie różne sprawy. Ale wiem też że jak dzięki komuś
    można coś sprzedać to nawet jak się go nie lubi to wypada żyć w nim zgodzie i nie
    ruchać w kakałko. Jak z dnia na dzień zlikwidować tranzyt przez Polskę to Polska
    straci mało a Rosjanie bardzo dużo.

  • 8. Data: 2013-11-19 22:55:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Nov 2013 13:31:56 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > żyć w nim zgodzie i nie ruchać w kakałko. Jak z dnia na dzień
    > zlikwidować tranzyt przez Polskę to Polska straci mało a Rosjanie bardzo

    po to budowali Nordstream. Zresztą te rozliczenia są nieźle porąbane. Do
    tego Gazprom chce kontrolować wszystkie gazociągi, właśnie, żeby mu nie
    zakręcili tranzytu

  • 9. Data: 2013-11-19 23:23:17
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 22:55:33 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To niech kontroluje i za to płaci. Kontrola na obcym terytorium jest chuja warta.
    Zawsze może ktoś przypadkowo przyjebać koparką albo niezidentyfikowani terroryści
    bombę podłożyć. To że nie kontrolują nie powinno mieć wpływu na to że Niemcy kupują
    taniej.

  • 10. Data: 2013-11-20 09:01:22
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 19 Nov 2013 13:31:56 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

> [...]
    ruchać w kakałko.
    >Jak z dnia na dzień zlikwidować tranzyt przez Polskę to Polska straci mało a

    no i dlatego maja NordStream omijajacy problematyczne kraje: Bialorus
    i Polske. Stracic to my bysmy stracili, bo by nam gazu zabraklo i
    dlatego.....bedzie Gazoport.

    --
    ThinkXtra