  • 91. Data: 2015-03-04 13:35:41
    Temat: Re: Gazoport, gaz, amerykusy
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 4 marca 2015 10:12:47 UTC+1 użytkownik noname napisał:
    > Nie ma się co martwić niższymi cenami :D, będą raczej większe. ps. w
    > zasadzie samo pytanie (j.w.) uważam za prowokację, no ale..

    W najbliższych latach ceny gazu mogą być niższe. Zobacz co jest teraz z ropą.

  • 92. Data: 2015-03-04 14:15:40
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 4 marca 2015 13:35:42 UTC+1 użytkownik r...@g...com napisał:
    > W najbliższych latach ceny gazu mogą być niższe. Zobacz co jest teraz z ropą.

    ropa jest tania bo putina chcą dziabnąć - natychmiast po wojnie ceny mocno podskoczą
    - znów - zeby putinowi (lub nastepcy) pomóc.

    b.

  • 93. Data: 2015-03-04 14:29:30
    Od: r...@g...com

    To tylko jedna z opinii.

  • 94. Data: 2015-03-04 14:33:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > ropa jest tania bo putina chcą dziabnąć - natychmiast po wojnie ceny mocno
    > podskoczą - znów - zeby putinowi (lub nastepcy) pomóc.

    Trochę podskoczą ale pewnego poziomu już nie przeskoczą - skoro amerykanie
    raz postawili instalacje i opłaca im się wydobywać przy 60 USD za baryłkę to
    nie ma co liczyć że te instalacje zamkną by obniżyć popyt i podbić cenę
    powyżej 100.

    A i Ameryka Południowa (Wenezuela) chciałaby więcej eksportować bo im dewiz
    brakuje.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 95. Data: 2015-03-04 20:54:31
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 18:54:48 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Ceny będą kalkulowane żebyś nie musiał nerki sprzedać żeby jedzenie kupić ugotować.
    Nie oglądałeś w tv jak o łupkach było? najpierw jedni mówili że gaz stanieje. A zaraz
    potem inni że zdrożeje bo wydobycie trudne. Prąd w Polsce w elektrowni kosztuje mniej
    niż 10 groszy za kilowatogodzinę. Na rachunku jak policzyć to 60 groszy. Lepsze bicie
    niż przy broni i narkotykach.

    Generalnie, masz durniu racje, ale, najwazniejsza sprawa jest to, ze w Ameryce jest
    zakaz eksportu gazu.

  • 96. Data: 2015-03-04 22:58:22
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 marca 2015 20:54:32 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    to 60 groszy. Lepsze bicie niż przy broni i narkotykach.

    > Generalnie, masz durniu racje, ale, najwazniejsza sprawa jest to, ze w Ameryce jest

    Opisał byś, jako przestrogę, jak zostałeś pedałem.