  • 1. Data: 2013-11-17 14:03:27
    Temat: wzmaczniacz zasiegu GSM
    Od: j...@g...com

    mam slaby zasieg GSM w domu, slyszalem o wzmacniaczach zasiegu, nie jest to tanie a
    czy warto jest zainwestowac w takie cos?

  • 2. Data: 2013-11-17 15:33:38
    Temat: Re: wzmaczniacz zasiegu GSM
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-17 14:03, j...@g...com pisze:
    > mam slaby zasieg GSM w domu, slyszalem o wzmacniaczach zasiegu, nie jest to tanie a
    czy warto jest zainwestowac w takie cos?

    Nie. Po pierwsze nie ta grupa, po drugie - te urządzenia wprowadzają
    ogromny śmietnik do pracy gsm.

    W najgorszym przypadku, gdy koniecznie trzeba - to się daje _PASYWNY_
    system antenowy - na dachu dobra kierunkowa antena gsm skierowana do
    najbliższego/najlepszego BTS twojego operatora, od anteny przewód do
    mieszkania - i tam antenka dookólna która rozprowadza sygnał wewnątrz
    pomieszczeń.
    Zero aktywnych urządzeń. Pozwala to na poprawę zasięgu a przynajmniej na
    jakikolwiek zasięg gdzie go wcale nie ma (np głębokie piwnice).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-11-17 17:48:34