  • 1. Data: 2013-11-17 11:02:07
    Temat: gdzie umiescic czujnik temperatury mieszacza
    Od: j...@g...com

    mam pytanie gdzie umiescic czujnik temperatury mieszczacza, mam zawor trojdrozny
    producent pisze zeby zamontowac zaraz za mieszaczem, zrobilem tak ale gdy sie zamknie
    to grzejniki sa letnie a zawor nie otwiera sie bo ma dana temperature

  • 2. Data: 2013-11-18 06:57:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > trojdrozny producent pisze zeby zamontowac zaraz za mieszaczem,
    > zrobilem tak ale gdy sie zamknie to grzejniki sa letnie a zawor nie

    to moze cos jest nie tak z zadana temperatura...

    sprawdzic czy nie masz krzywej jak dla podlogówki ustawionej, czasem
    zutomatyk atakie ma domyslne parametry.

  • 3. Data: 2013-11-24 13:24:46
    Od: j...@g...com

    nie rozumie o co chodzi