  • 1. Data: 2013-11-15 10:24:53
    Temat: najtańsze pustaki, bloczki, cegły itp
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam

    Potrzebuje wypełnić otwór w ścianie po wyrwanym oknie. Wytrzymałość nie
    istotna, byle ściana stała i dało się do niej przymocować styropian na
    ocieplenie. Prawie 3m2 otworu pozostało więc pozwoliłem sobie tutaj
    zapytać jakiego materiału, metody użyć aby zrobić to jak najtaniej, a
    przy okazji czegoś nie spartaczyć.
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-11-15 10:38:55
    Temat: Re: najtańsze pustaki, bloczki, cegły itp
    Od: Adam <a...@g...com>

    Witam,

    A z czego jest reszta muru? Uzylbym podobnego materialu..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-11-15 10:42:14
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 15.11.2013 10:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > ocieplenie. Prawie 3m2 otworu pozostało więc pozwoliłem sobie tutaj
    > zapytać jakiego materiału, metody użyć aby zrobić to jak najtaniej, a

    Ja bym załatał gazobetonem, jest łatwy w obróbce a przy łataniu dziury
    może to być upierdliwe.

  • 4. Data: 2013-11-15 10:43:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

> [...]
    > ocieplenie. Prawie 3m2 otworu pozostało więc pozwoliłem sobie tutaj
    > zapytać jakiego materiału, metody użyć aby zrobić to jak najtaniej, a przy

    Skoro wytrzymałość nie ma znaczenia to ja bym użył najtańszego betonu
    komórkowego (byle białego a nie szarego) - zdecydowanie łatwiej to przewieźć
    bo waży sporo mniej niż ceramika czy silikaty. A i docinanie i klejenie jest
    prostsze niż zabawa zaprawą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2013-11-16 22:16:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ToMasz wrote:
> [...]
    > sobie tutaj zapytać jakiego materiału, metody użyć aby zrobić to jak
    > najtaniej, a przy okazji czegoś nie spartaczyć.

    tego który możesz kupić najtaniej w pobliskim składzie :)

    najwygodniejszy będzie bloczek z pianobetonu, bo łatwy w obróbce i daje
    głądką powierzchnię.