  • 1. Data: 2013-11-15 07:47:42
    Temat: Ile płacicie za ścieki (kanalizacja) [crosspost]
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Czy u Was w gminach różnicuje się stawki za odbiór ścieków (kanalizacja)
    w zależności od tego do jakiej jesteście wpięci oczyszczalni?

    U mnie gmina wybudowała drugą oczyszczalnię i zakład usług komunalnych
    chce zróżnicować stawki, czyli ludzie/miejscowości wpięte do nowej
    oczyszczalni mają płacić inną stawkę niż ci, którzy są wpięci do starej.
    ZUK twierdzi, że takie są przepisy, ale nie chce mi się w to wierzyć.
    Sprawiedliwość społeczna, na chłopski rozum, wymagałaby uśrednienia
    stawek w całej gminie.

    Jak jest u Was w gminach?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2013-11-15 07:57:29
    Temat: Re: Ile płacicie za ścieki (kanalizacja) [crosspost]
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    Idiotyczne, powiem debilne, ale takich mamy urzedasów i włodarzy.
    Jest powód strzyc barany to czemu nie?

  • 3. Data: 2013-11-15 08:12:38
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-11-15 07:57, m...@g...com pisze:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    >
    > Idiotyczne, powiem debilne, ale takich mamy urzedasów i włodarzy.
    > Jest powód strzyc barany to czemu nie?

    Strzyżenie baranów nie ma nic do tego, bo bilans musi i tak wyjść na
    zero. Pytanie tylko, czy wszyscy powinni płacić po równo, czy jedni
    więcej, drudzy mniej? I czy rzeczywiście regulują to jakieś przepisy?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2013-11-15 10:56:42
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    wolim wrote:

> [...]
    > zero. Pytanie tylko, czy wszyscy powinni płacić po równo, czy jedni
    > więcej, drudzy mniej? I czy rzeczywiście regulują to jakieś

    nie bądź naiwny, bilans zawsze musi wyjść in plus (na nieprzewidziane
    wydatki)

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2013-11-15 11:54:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Nov 2013 07:47:42 +0100 osobnik zwany wolim napisał:

> [...]
    > ZUK twierdzi, że takie są przepisy, ale nie chce mi się w to wierzyć.
    > Sprawiedliwość społeczna, na chłopski rozum, wymagałaby uśrednienia

    W Warszawie stawki wod/kan są identyczne niezależnie od tego, z którego
    wodociągu i której oczyszczalni się korzysta.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2013-11-15 12:23:46
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Fri, 15 Nov 2013 07:47:42 +0100, wolim napisał(a):

    > U mnie gmina wybudowała drugą oczyszczalnię i zakład usług komunalnych
    > chce zróżnicować stawki, czyli ludzie/miejscowości wpięte do nowej

    a jakie podaja uzasadnienie?

    --
    jg