  • 1. Data: 2013-11-14 12:27:09
    Temat: Alufox mata termoizolacyjna na dach pod wełnę 0.04
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    Hey,

    wykonawca proponuje mi położenie tej termomaty alufox do izolacji dachu.
    Proponuje zastosowanie wełny 15 + 10 + alufox.

    Moja wiedza kończy się na marketingowej papce producenta. I jakimiś
    sponsorowanymi artykułami.
    Może ktoś ma jakieś doświadczenia związane z czymś takim?

    Z góry dziękuje wszystkim za wypowiedzi.
    --
    GreDi

  • 2. Data: 2013-11-14 13:33:31
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 12:27:09 UTC+1 użytkownik GreDi napisał:

    > wykonawca proponuje mi położenie tej termomaty alufox do izolacji dachu.
    > Proponuje zastosowanie wełny 15 + 10 + alufox.

    Jakiej grubosci jest ten alufox? Jaki koszt?
    To nie czasem to "cudo" z kilku warstw zwyklej folii co ma grubosc paru mm
    i ma odpowiadac welnie / styro paru/nastu cm? ;-)

    > Moja wiedza kończy się na marketingowej papce producenta. I jakimiś
    > sponsorowanymi artykułami.

    I obawiam sie ze tyle to warte co sobie marketoid pobelkocze czyli nic.. :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-11-14 13:41:09
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "GreDi" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > wykonawca proponuje mi położenie tej termomaty alufox do izolacji dachu.
    > Proponuje zastosowanie wełny 15 + 10 + alufox.

    standartowy produkt do wyciągania kasy :-) Zamiast tego , jeśli w ogóle to
    dać, daj folie bąbelkową 0,50zł/m2 i folie aluminiową jak do podłogówki
    1zł/m2.
    Zaoszczedzisz troche kasy a funkcja taka sama :-)

    b.

  • 4. Data: 2013-11-14 13:50:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, November 14, 2013 1:41:09 PM UTC+1, Budyń wrote:

    > Zaoszczedzisz troche kasy a funkcja taka sama :-)

    Znaczysie, że niby odbija podczerwień, tak?
    Czy to jakieś inne czary jeszcze robi?

    L.

  • 5. Data: 2013-11-14 13:57:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 13:50:49 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Znaczysie, że niby odbija podczerwień, tak?
    > Czy to jakieś inne czary jeszcze robi?

    Juz znalazlem:

    http://www.alufox.pl/index.php?page=zjawisko_strat_c
    iepla&lang=pl

    Wiekszego belkotu i wciskania ciemnoty nigdzie nigdy nie czytalem :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-11-14 13:57:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 13:57:22 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Wiekszego belkotu i wciskania ciemnoty nigdzie nigdy nie czytalem :))

    Porownalbym to z bora bora :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-11-14 14:03:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 13:57:44 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Porownalbym to z bora bora :D
    Grzeszysz;)

  • 8. Data: 2013-11-14 14:03:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Znaczysie, że niby odbija podczerwień, tak?

    główna funkcją tej maty jest zarabianie pieniędzy i z myśla o tym została
    wyprodukowana :)

    b.

  • 9. Data: 2013-11-15 13:22:34
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message

    > i folie aluminiową jak do podłogówki 1zł/m2.

    Ja bym Alu nie dawał. Mnie zabiło to sygnał gsm do zera. Z wifi też są
    kłopoty.

  • 10. Data: 2013-11-15 14:19:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Friday, November 15, 2013 1:22:34 PM UTC+1, kiki wrote:

    > Ja bym Alu nie dawał. Mnie zabiło to sygnał gsm do zera. Z wifi też są
    > kłopoty.

    Ale za to Amerykańcy Cię nie podsłuchają, a jak kto przyjdzie
    z implantem ufoludzkim w czaszce, to straci sygnał. Nie jest źle :]

    L.