  • 1. Data: 2013-11-12 14:25:17
    Temat: [hydraulika] Drabinka lazienkowa do pexa
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Jak to sie podlacza?

    Grzejnik wpiety jako "petla podlogowki" - nie chcialo mi sie komplikowac instalacji
    dla roznych temperatur. Do wieszania recznika sie nada.

    Rurka: PeX 16
    Ma byc bez termostatow, ale za to z grzalka.
    Grzejnik wybrany wstepnie ma GW 1/2" od dolu.
    W miare estetyczne, w miare tanie. Zawory odcinające mile widziane.

    No i nie wiem czego szukac. Musza byc po drodze dwa zakrety i srubunek. Przy grzalce
    dodatkowo trojnik.

    Bo kombinuje tak:
    1. pex->1/2 http://allegro.pl/pex-kolano-16-x-1-2-gz-do-zaprasow
    ania-zaci-i3650979840.html
    2. zakret+srubunek http://allegro.pl/zawor-grzejnikowy-1-2katowy-powrot
    ny-hydro-i3696713118.html

    A tam gdzie grzalka to zamiast zaworu
    http://allegro.pl/trojnik-1-2wz-chrom-do-grzalki-nw-
    hydropol-i3653439216.html

    Moze ja za duzo kombinuje bo jest jakis gotowiec albo "jedyny sluszny sposob"?

    bajcik

  • 2. Data: 2013-11-12 15:34:28
    Temat: Re: [hydraulika] Drabinka lazienkowa do pexa
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    O, takie cos wyglada sensownie, tylko jak to pozenic z grzalka?

    http://allegro.pl/zestaw-zaworow-grzejnikowych-1-2x1
    6-biale-katowe-i3657537984.html

  • 3. Data: 2013-11-12 21:07:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof Garus wrote:
    > O, takie cos wyglada sensownie, tylko jak to pozenic z grzalka?
    >
    > http://allegro.pl/zestaw-zaworow-grzejnikowych-1-2x1
    6-biale-katowe-i3657537984.html

    tak ze jeden musisz podlaczyc przez trójnik wkrecowny w grzejnik, od dolu
    dajesz grzalke a z boku zawór.

  • 4. Data: 2013-11-14 21:46:30
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Krzysztof Garus napisał(a):
    > Jak to sie podlacza?
    >
    > Grzejnik wpiety jako "petla podlogowki" - nie chcialo mi sie komplikowac instalacji

    > dla roznych temperatur. Do wieszania recznika sie nada.

    Ale po co od razu komplikować? Ja to wpiąłem w jeden obwód i bardzo
    sobie chwalę. Nie chciałoby mi się ciągnąć naście metrów rury tylko dla
    jednego grzejnika...
    No, chyba, że nie do końca rozumiem, o co Ci chodzi? :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza