  • 1. Data: 2013-11-18 09:33:04
    Temat: [lublin] solbet,prefabet czy pbmn ?
    Od: szary <s...@n...pl>

    solbet - Lubartów
    ppbm Niemce - Niemce
    prefabet - Kozienice(?)

    24x24x59 kley, zwykły

    prefabet i niemce 6.40 (bodaj 600), solbet 6.80 (500)

    Co brać? prefabet daleko, mówią - połamany będzie,
    chcę tylko by był równy (cienkowartwowo klej), sam będę murował (do tej pory
    tylko grila i ściankę murowałem), nie chcę się kopać z koniem za 500 zeta
    różnicy.

  • 2. Data: 2013-11-18 11:06:53
    Temat: Re: [lublin] solbet,prefabet czy pbmn ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 09:33:04 UTC+1 użytkownik szary napisał:
    > chcę tylko by był równy (cienkowartwowo klej), sam będę murował (do tej pory
    > tylko grila i ściankę murowałem), nie chcę się kopać z koniem za 500 zeta
    > różnicy.
    Skoro prefabet tańszy i lepszy współczynnik ma to nad czym się zastanawiasz?
    Że połamany będzie bo daleko? Niby dlaczego ma byc połamany. A zreszta płacisz za
    całe nie za połamane

  • 3. Data: 2013-11-18 11:44:39
    Od: jan dolniak <d...@g...com>

    witam
    jakieś 3lata temu kupowalem prefabet-ale wtedy zbyt równy to on nie byl.Popatrz w
    okolicy,czy z szarego suporka murują na klej w okolicy.Spytaj co za towar i jak się
    robilo. Bo że bialy(solbet)się da,to wiem.
    Pozdro dolniak

  • 4. Data: 2013-11-18 13:56:35
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "szary" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    hej
    w tym roku stawialem z solbetu Lubartow. majstry zadowolone :) ale te ceny
    troche wysokie ale nie wiem gdzie pytales.
    w Niemcach to ja dom postawilem ale solbet z Lubartowai i tak jechal :)

  • 5. Data: 2013-11-20 13:48:46
    Od: szary <s...@n...pl>

    Marcin Ł wrote:

> [...]
    > troche wysokie ale nie wiem gdzie pytales.
    > w Niemcach to ja dom postawilem ale solbet z Lubartowai i tak jechal :)

    dzieki za info,
    ceny, bo może z drugiej strony lublina stawiam (transport) + ten cholerny
    VAT (koniec roku).
    Skłaniałem do Lubartowa właśnie i tak sugerowali w sklepie, że najpewniejszy
    będzie.

  • 6. Data: 2013-11-20 16:30:16
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Tylko nie spiesz się z zakupami,bo teraz koniec sezonu i niedlugo promocje się
    zaczną.Popytaj o ceny.
    gdy ja kupowalem,na skladzie kolo mnie (zach mazowsze)bloczki z kozienic z przywozem
    byly tańsze niż z siekierek bez transportu.
    dolniak