    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: okna otwierane na zewnątrz
    Date: Mon, 2 Mar 2009 19:15:21 -0000

    >Okna otwierane na zewnątrz mają dość nowoczesny design

    ee to prawde mowiacsrednio mnie interesuje, moj przyszly dom
    ma b yc brzydki ;-) wygodny i tani w utrzymaniu :-).

    >rzeczywiscie praktyczne są.

    no wlasnie dlatego mi sie spodobaly te okna.

    >Profil okna jest węższy - wiecej jest szyby w oknie, co modne teraz.

    wiecej? co znaczy wiecej szyb w oknie. Ja widzialem po jednej
    szybie na skrzydlo :-), ewentualnie zespolone.

    >Dwie wady to: niska antywłamaniowosc

    jak pisalem dla mnie to nie wada, poniewaz sama szyba
    jest łatwiejsza do wybicia niz wywazanie okna.

    >oraz izolacyjnosc cieplna i dzwiekowa.

    no wlasnie nie wiem jak jest z izolacyjnoscia cieplna, to jest
    dla mnie parametr istotny. Co do dzwiekowej, to mysle ze maja
    wystarczalna izolacynosc. Dom bedzie budowany na wsi wiec
    nie ma tam specjalnego natezenia ruchu.

    >Reasumujac: w polskim klimacie okna takie odradzic trzeba.

    aż tak zle z izol. cieplna?

    Mowiac szczerze jeszcze nic specjalnie nie szukałem na temat
    tych okien i narazie odwoluje sie do doswiadczen grupowiczow.

    Pzdr
    Darek