eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieokna uszkodzone przy montażu, foty, czego żądać od wykonawcy? › Re: okna uszkodzone przy montażu, foty, czego żądać od wykonawcy?
    From: ".:Artur:." <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: okna uszkodzone przy montażu, foty, czego żądać od wykonawcy?
    Date: Sun, 30 Aug 2015 12:34:48 +0200

    Dnia Mon, 22 Jun 2015 10:29:49 +0200, albercik napisał(a):

    > no ten ślad po stawaniu na ramę pewnie nieco zejdzie i nie będzie tak
    > bardzo widoczne, ale powłoka lakiernicza jest uszkodzona, krawędź która
    > w tym miejscu była jest zjechana! To że to folia jest, to wiem, ale w
    > tych dziurach w folii oraz obok folii widać że jest porysowane.
    > Pozostałe uszkodzenia są to uderzenia, nie są tu zabrudzenia, a fizyczne
    > wgniecenia, powiększ zdjęcia i poczekaj aż się wyostrzą(jedno wyszło nie
    > ostre).

    Hej
    U mnie miałaem dokładaną uszczelkę - za duże szpary mieałm i wiało mi, a że
    łazienka to przeszkadzało to. Aby tą uszczelkę załozyć należało okno wyjąc
    i założyć z powrotem. Po roku czasu okazło się że zrobiło się mikro
    pęknięcie na lakierze i przez to pojawiła mi się wilgoć w drewni i drewno
    zciemniało. Jednak producent uznał reklamację bez problemu i wymienili mi
    skrzydło całe,
    --
    Pozdro