  • 1. Data: 2015-06-21 20:18:46
    Temat: okna uszkodzone przy montażu, foty, czego żądać od wykonawcy?
    Od: albercik <n...@g...pl>

    Witam w sobotę zamontowali mi okna dachowe, nie mogłem przy tym być,
    oglądałem to dopiero dzisiaj, a z ekipą będę się widział jutro, (w
    poniedziałek)..

    Niestety znalazłem uszkodzenia i to zdaje się wszystkie wynikają z
    niechlujstwa przy montażu.
    oto foty:

    https://goo.gl/photos/NA3Zbtw5Ger6iKfLA

    na jednym zdjęciu widać że z okna za ponad 2kpln zrobili sobie wyłaz
    dachowy i stawali na ramie - tu już mi ręce opadły..
    reszta okien ucierpiała prawdopodobnie przy montażu skrzydła (rysy i
    uderzenia) - zapewne się będą tłumaczyć że ciężkie były, bo brałem opcje
    prawie najcieplejsze.

    w sumie ucierpiały 3 z 6 okien.
    Okna były kupowane przez wykonawce, ja za nie jeszcze nie zapłaciłem!
    Ale też nie chciał bym stawiać sprawy że "nie zapłacę, bierz se pan te okna"

    Czego według Was powinienem żądać od wykonawcy?
    wymiany, naprawy, zniżki?
    we wszystkich trzech oknach uszkodzenia są w najbardziej wyeksponowanych
    miejscach - u spodu wewnętrznej części ramy, ciężko by mi było to tak
    zaakceptować.

    na jakie tłumaczenie wykonawcy się przygotować?

  • 2. Data: 2015-06-21 20:22:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przepraszam, ale ;o))))))))))))))))))))))))))
    oni powinni pracować w chlewni... europie jak kto woli...

  • 3. Data: 2015-06-21 23:21:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >przepraszam, ale ;o))))))))))))))))))))))))))
    >oni powinni pracować w chlewni... europie jak kto woli...

    mógłbyś zniknąć z usenetu, debilu?

  • 4. Data: 2015-06-22 08:47:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 czerwca 2015 20:18:48 UTC+2 użytkownik albercik napisał:

    > oto foty:
    >
    > https://goo.gl/photos/NA3Zbtw5Ger6iKfLA

    Ramy drewniane - sprobuj wymyc, moze zejdzie?
    A te drugie luszczace sie to przeciez folia zabezpieczajaca - sciagnij ja
    i przemyj, moze tez sladu nie bedzie? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-06-22 10:29:49
    Od: albercik <n...@g...pl>

    W dniu 22.06.2015 o 08:47, Adam Sz. pisze:

    > Ramy drewniane - sprobuj wymyc, moze zejdzie?
    > A te drugie luszczace sie to przeciez folia zabezpieczajaca - sciagnij ja
    > i przemyj, moze tez sladu nie bedzie? :)
    > pozdr.

    no ten ślad po stawaniu na ramę pewnie nieco zejdzie i nie będzie tak
    bardzo widoczne, ale powłoka lakiernicza jest uszkodzona, krawędź która
    w tym miejscu była jest zjechana! To że to folia jest, to wiem, ale w
    tych dziurach w folii oraz obok folii widać że jest porysowane.
    Pozostałe uszkodzenia są to uderzenia, nie są tu zabrudzenia, a fizyczne
    wgniecenia, powiększ zdjęcia i poczekaj aż się wyostrzą(jedno wyszło nie
    ostre).

  • 6. Data: 2015-08-30 12:34:48
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2015 10:29:49 +0200, albercik napisał(a):

> [...]
    > Pozostałe uszkodzenia są to uderzenia, nie są tu zabrudzenia, a fizyczne
    > wgniecenia, powiększ zdjęcia i poczekaj aż się wyostrzą(jedno wyszło nie

    Hej
    U mnie miałaem dokładaną uszczelkę - za duże szpary mieałm i wiało mi, a że
    łazienka to przeszkadzało to. Aby tą uszczelkę załozyć należało okno wyjąc
    i założyć z powrotem. Po roku czasu okazło się że zrobiło się mikro
    pęknięcie na lakierze i przez to pojawiła mi się wilgoć w drewni i drewno
    zciemniało. Jednak producent uznał reklamację bez problemu i wymienili mi
    skrzydło całe,
    --
    Pozdro