  • 1. Data: 2015-06-21 20:53:39
    Temat: Posadzka - brakuje 1 cm
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mam pytanie do znawców tematu p.t. posadzka.
    Otóż była się wylała posadzka (miksokret). Niestety o 1cm za mało.
    I pytanie - jak teraz jak najmniejszym kosztem dorzucić ten 1cm?

    W posadzce podłogówka + w przyszłości deska 3w.

    --
    Pete

  • 2. Data: 2015-06-21 21:26:20
    Temat: Re: Posadzka - brakuje 1 cm
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 czerwca 2015 20:53:44 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    > I pytanie - jak teraz jak najmniejszym kosztem dorzucić ten 1cm?
    >
    > W posadzce podłogówka + w przyszłości deska 3w.

    Ale napisz bardziej szczegołowo z czym masz problem? W czym konkretnie przeszkadza
    brak tego 1cm?

  • 3. Data: 2015-06-21 23:10:02
    Od: Marek <m...@g...com>

> [...]
    > I pytanie - jak teraz jak najmniejszym kosztem dorzucić ten 1cm?
    >
    > W posadzce podłogówka + w przyszłości deska 3w.

    Połóż deskę 3w o 1 cm grubszą.

  • 4. Data: 2015-06-22 07:37:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-06-21 o 21:26, Kris pisze:

    > Ale napisz bardziej szczegołowo z czym masz problem? W czym konkretnie przeszkadza
    brak tego 1cm?

    Problem w tym, że w miejscach, gdzie nie miało być progów, progi 1cm się
    pojawią.

    Dlatego pozostawienie jak jest nie wchodzi w grę.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2015-06-22 07:38:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-06-21 o 23:10, Marek pisze:

    > Połóż deskę 3w o 1 cm grubszą.

    Po pierwsze koszt tego będzie masakryczny
    Po drugie przy podłogówce taka grubość zadziała jak dobry styropian.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2015-06-22 07:43:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 07:38, Pete pisze:
    > Po pierwsze koszt tego będzie masakryczny
    > Po drugie przy podłogówce taka grubość zadziała jak dobry styropian.

    To co, że zadziała, jak styropian? (Nie zadziała, ale przyjmijmy, że tak.)

    Podłogówka i tak oddaje ciepło wewnątrz bryły domu. Tu odda trochę
    mniej, gdzie indziej więcej - efekt podobny. Wewnętrzny ruch powietrza
    będzie powodował wyrównywanie temperatury.

    Możesz też dać grubszą podkładkę pod podłogę. Są takie, co mają 3mm, i
    są takie, co mają 1 cm.

    --
    MN

  • 7. Data: 2015-06-22 08:22:39
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2015 07:43:21 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Podłogówka i tak oddaje ciepło wewnątrz bryły domu. Tu odda trochę
    > mniej, gdzie indziej więcej - efekt podobny. Wewnętrzny ruch powietrza
    > będzie powodował wyrównywanie temperatury.

    noooo, nie do konca to tak dziala - a efekty uboczne to powyzszenie temperatury wody
    w układzie. W efekcie bedą wieksze straty ciepła- to tez zalezy od zródła ciepła dla
    tej podłogówki.

    b.

  • 8. Data: 2015-06-22 08:32:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-06-22 o 07:43, Marcin N pisze:

    > To co, że zadziała, jak styropian? (Nie zadziała, ale przyjmijmy, że tak.)

    Odbiegamy od meritum, ale niech będzie.

    > Podłogówka i tak oddaje ciepło wewnątrz bryły domu. Tu odda trochę
    > mniej, gdzie indziej więcej - efekt podobny. Wewnętrzny ruch powietrza
    > będzie powodował wyrównywanie temperatury.

    Tak, drewna nie będzie w łazienkach i pomieszczeniu gosp.
    Oba raczej stale zamknięte, więc na rotecję powietrza bym nie liczył.

    Szczególnie, że ściany salonu w 50% to przeszklenia.

    > Możesz też dać grubszą podkładkę pod podłogę. Są takie, co mają 3mm, i
    > są takie, co mają 1 cm.

    Podkładka z czego?
    Nie za bardzo mogę sobie pozwolić na straty, bo wgh OZC mam niewiele zapasu.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2015-06-22 08:44:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 czerwca 2015 07:37:39 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Problem w tym, że w miejscach, gdzie nie miało być progów, progi 1cm się
    > pojawią.

    Skuj progi 1cm :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2015-06-22 09:13:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-06-22 o 08:44, Adam Sz. pisze:

    > Skuj progi 1cm :)
    > pozdr.

    To nie próg, tylko okno HS.

    --