  • Data: 2017-06-26 14:12:42
    Temat: Re: oplacalnośc pieców C.O.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 26 Jun 2017 13:50:16 +0200, Maciek

    > No, nieźle. Stary dom, użytkowanie przez weekend, a tu propozycje
    > inwestycji po naście tysięcy + plus słone rachunki.
    > To ja mam tańszy pomysł - zostawić śmieciucha, kupić drewno i węgiel i
    > dogadać się z sąsiadem, żeby za ustaloną kwotę rozpalał co piątek.

    Tak czy siak zapłaci za to ogrzewanie. Albo odrazu z mniejszymi rachunkami
    rocznymi, albo mniej na początku by później płacić więcej. Tutaj nic nie
    oszukasz.

    Plan z zatrudnieniem sąsiada też do wykorzystania. Pod waruniem, że
    znajdzie takiego oszołoma. :P Ew. mógłby szykować palenisko i tylko
    poprosić sąsiada o rozpalenie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk