  • Data: 2018-03-30 16:28:02
    Temat: Re: orotherm T
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 27 Mar 2018 18:52:22 +0200, Mateusz Bogusz

    > Ja płaciłem na początku zeszłego roku 3,7zł brutto / szt. to wychodzi 40
    > zł/m2 - ~5000zł na 120m parterówce. Ale wciąż do ceny całego domu,
    > różnica akceptowalna.

    Ale to cena za Wienerbergera P+W? Po ile stała wtedy u Ciebie silka (i jaki
    producent)? Jak porównujesz swoją cenę porosyfka do ceny mojej silki, to
    trochę zakrzywiasz czasoprzestrzeń. :P Ja mam 280m2 muru nośnego (piętrowy)
    i różnica, uwzględniając "moje" ceny, wychodzi 2200 zł.

    > Ale ten argument o lepszej akustyce to zamienię chyba wtedy na cieńsze
    > ściany? A fundamenty mogą być takie same jak pod poro? Klei się na
    > zwykła zaprawę czy coś innego?

    Fundamenty muszą uwzględniać masę, ale z tego co wiem niewiele się to
    zmieniło u mnie (wstępnie szwagier też dał w projekcie porosyfka). Silkę
    stawia się na klej.

    Z pewnością nie jest tak samo krucha.

    --
    Pozdor