eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieoswietlenie diodami led zamiast klasycznymi na czesciach wspolnych budynkow › Re: oswietlenie diodami led zamiast klasycznymi na czesciach wspolnych budynkow
  • Data: 2010-03-31 17:20:28
    Temat: Re: oswietlenie diodami led zamiast klasycznymi na czesciach wspolnych budynkow
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos z Was ma takie oswietlenie na klatkach schodowych, garazach,
    > przejsciach itp, generalnie w miejscach gdzie nie jest wymagane bardzo
    > odbre oswietlenie ? Czy warto wchodzic w ta technologie ? Interesuja
    > mnie szczegolnie opinie osob u ktorych takie oswitlenie juz dziala

    bylem, widzialem, widzialem rachunki za elektrycznosc i jestem zadziwiony ;)

    korytarz bez okien. Generalnie ciemnica. Swiatla ledowe (takie 3W)
    zamontowane po obu stronach co okolo 2-3 metry.

    W mojej ocenie bosko. Widac gdzie ide i klamke tez widac. Choc tak
    obiektywnie patrzac to raczej taki polmrok

    Ilosc zaoszczedzonej energii: duza

    Icek