  • Data: 2020-02-10 11:02:10
    Temat: Re: panele podlogowe
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O! Masz używasz? Sprawdzi się na starych panelach?
    > Tylko czym przykleić? Są niby te maty samoprzylepne, ale one nie kleją do podłoża.

    Mam w kuchni, położone na kafelkach, bo żonie się nie podobały,
    choć według mnie plastik to nie glazura, ale wiadomo - jak żona
    ma rację, to Ty masz spokój. Te winyle są proste w układaniu,
    bo z długiego i krótkiego boku na klik. Są cienkie i wiotkie,
    więc podłoże musi być równe i sztywne. W praniu, czyli używane,
    sprawują się znakomicie - woda i upadek talerza im niestraszne.
    Niczym ich nie przyklejasz - tworzą podłogę pływającą, tak jak
    tradycyjne panele.