    From: slonko <s...@s...las.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: panele - wycinanie na łuku
    Date: Tue, 17 Nov 2009 09:04:15 +0100

    Lukasz Sczygiel pisze:

    > 1. ubrac sie cieplo.
    > 2. udac sie do marketu budowlanego.
    > 3. zaopatrzyc sie drogą kupna w listewke korkową i siakas farbka/lakier.
    > 4. przytachac wszystko do domu.
    > 5. wsadzic listewke w uprzednio przygotowana szpare, lub jesli szpary sie
    > uprzednio nie naszykowało wrócic do markietu.
    > 6. nabyc klej montazowy.
    > wrocic do domu i klejem montazowym przykleic listewke korkowa do sciany.
    > 7. uprzednio przed przyklejeniem sciane wyczyscic z farby, gipsu, czego tam az
    > do tzw. stabilnego podłoża.
> [...]

    Thx - za pomoc z korkiem , na to nie wpadłem. Zaraz zanabede i potestuje
    Z połączeniem miedzy płytkami i panelami na łuku poradziłem sobie cienka
    (10 mm) listwa aluminiowa nawet całkiem sensownie sie wygina.
    Natomiast łączenia scian i podłogi po łuku za pomocą PCV-ki (midas) nie
    daje rezultatu bo pomimo tego , ze listwa ladnie przylega do sciany to
    na podłodze tworzą sie fale.