  • Data: 2022-07-09 22:32:16
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 9 lipca 2022 o 19:08:13 UTC+2 Pete napisał(a):
    .
    > A zęby gdzie leczysz :)

    Na zębach się nie znam ale ktoś z bliskiej rodziny w wieku 55 z UK zjechal z rok temu
    do Polski i wielce zdziwiony że tu jakieś ubezpieczenia musi załatwiać żeby byle
    badania zrobić.
    Łajza złotówki pewnie w w Polsce do ubezpieczeń społecznych(czy jak to tam się zwie)
    nie zapłacił a teraz biega między mopsem/ urzędem pracy/zusem żeby mu byle badanie
    darmo zrobili.
    Ok 15- 20 lat w UK się dorabiak- z lotniska go odebrałem to jego całym bagażem była
    duża reklamówka.
    Za odbiór z lotniska ponoć mi kiedyś zwróci