  • 11. Data: 2022-07-09 18:45:57
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:0d9e9ea9-17dd-45bc-8852-e7618e37d0acn@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > A ty taki prawilny co nigdy nic nie ukradł, nie jeździłeś
    > tramwajem bez biletu, nie ściągałes, wszystkie książki co
    > pożyczyłeś oddałeś itd. Jak jest jakieś morderstwo to zaraz
    > dziennikarze zapierdalaj tam gdzie morderca mieszał i pytają ludzi
    > kto to był. A tamci że grzeczny był, że do kościoła chodził i
    > dzień dobry mówił.

    Ja tu nic nie mam do rzeczy. Skoncentruj się na tym pytaniu
    jak się nazywa fachowo udawanie Marty i Łukasza?

    oszustwo

    taka prawie mafia wnuczkowa

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 12. Data: 2022-07-09 18:48:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ad97e78e-7101-49b4-a86a-1c35bd407924n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Spytam jeszcze raz. Czy przystawiają komuś u notariusza pistolet
    > do głowy żeby podpisal?

    Spytam jeszcze raz poco te hieny udają kogoś innego?

  • 13. Data: 2022-07-09 18:57:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tac4oe$12fuh$1@dont-email.me>
    user ddddddddddddd pisze tak:

    > Ale kto ma dwie lewe ręce?

    Ci co się biorą za handelek. Tylko to potrafią.
    Zbajerować.

    > Ci co kupują i remontują, czy Ci, co
    > wolą kupić drożej wyremontowane? lepiej żeby fliperów nie było,
    > żeby kupujący musiał sam użerać się z remontem

    o kurwa to jeszcze jezusy zbawcy narodu?
    i podcieracze sierot życiowych.

    > Rozumiem że jesteś też za tym żeby w ogóle zakazać
    > posiadania więcej niż jednego mieszkania

    w żadnym wypadku. Mogą sobie kupić mieszkań ile tylko chcą
    niech nie udaja młodego mąłżeństwa Marta i Łukasz co odłożyli gotówkę
    ze śmieciówki.

    > Dobrze piszą, lepiej weź się do roboty...

    Pracę mam. Co to znaczy bo nie rozumiem? Jakś wiejska odzywka kiedy
    brak argumentów?

  • 14. Data: 2022-07-09 19:00:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62c7ca3e$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    user Pete pisze tak:

    > No przecież sam uciekł na wyspy i teraz umacnia swoją decyzję ze
    > że dobrze zrobił.

    no bo dobrze zrobił, ale co to ma do rzeczy?

    > Przecież, jak prawdziwy polak nie przyzna się do tego, że popełnił
    > błąd :)

    zarabiam 4 x więcej niż w Polsce.

    > A już ruscy się cieszą, że zaraz pierdolnie wszystko w jukeju.

    tak pierdolnie, aha.

  • 15. Data: 2022-07-09 19:08:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 09.07.2022 o 19:00, PiteR pisze:
    > in <news:62c7ca3e$0$549$65785112@news.neostrada.pl>

    > no bo dobrze zrobił, ale co to ma do rzeczy?

    Poszukaj u siebie fliperów złodziei co to udają Mary i Luke'a. I piętnuj
    ich na uk.misc.building

    > zarabiam 4 x więcej niż w Polsce.

    A zęby gdzie leczysz :)

    > tak pierdolnie, aha.

    poczekaj aż funciak zrówna się ze złotówką :D

    --
    Pete

  • 16. Data: 2022-07-09 19:22:53
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 09.07.2022 17:57, PiteR wrote:

    > Ci co się biorą za handelek. Tylko to potrafią.
    > Zbajerować.

    raczej ci co klepią w klawiaturę bez sensu i narzekają że inni zarabiają
    zamiast samemu wziąć się do roboty.
    Akurat zdecydowana większość fliperów wnosi dodatkową wartość do
    nieruchomości, zarabianie na samym zakupie i sprzedaży to pojedyncze
    przypadki i jeśli ktoś tylko w ten sposób zarabiał, to w równie szybki
    sposób straci (w przeciwieństwie do hejterów którzy klepiąc w klawiaturę
    ani nie zarobią, ani nie stracą)

    > o kurwa to jeszcze jezusy zbawcy narodu?
    > i podcieracze sierot życiowych.

    to jakaś wiejska odzywka jak się nie ma argumentów?
    Znam mnóstwo ludzi którzy woleli zapłacić więcej za mieszkanie którego
    nie muszą remontować od razu po wejściu.

    > w żadnym wypadku. Mogą sobie kupić mieszkań ile tylko chcą
    > niech nie udaja młodego mąłżeństwa Marta i Łukasz co odłożyli gotówkę
    > ze śmieciówki.

    nie znalazłem akurat tego w artykule, ale oglądnąłem go pobieżnie. Nie
    słuchałem też wypowiedzi tego gościa, co najchętniej obłożyłby innych
    99% podatkiem więc nie wykluczam że coś wspominał o Martach i Łukaszach
    (co dla mnie i tak jest bez znaczenia - jak ktoś woli sprzedać dom
    taniej Martom albo Zenkom to nic mi do tego)

  • 17. Data: 2022-07-09 19:30:12
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 09.07.2022 18:08, Pete wrote:

    > Poszukaj u siebie fliperów złodziei co to udają Mary i Luke'a. I piętnuj
    > ich na uk.misc.building

    wydaje mi się że w UK ich sporo więcej (choć większość jednak nie
    sprzedaje wyremotowanego mieszkania, tylko refinansuje i kupuje
    następne). Co gorsze ci "złodzieje" kupują dużo taniej ruderę, (bo bank
    nie udziela kredytu np. na dom bez kuchni - czyli np. kuchnia jest
    zdewastowana), remontują i sprzedają/refinansują z dużym zyskiem.
    Na szczęście oprócz złodziei są też porządni obywatele siedzący przed
    ekranem i hejtujący tych, którym się chce coś robić.

    > A zęby gdzie leczysz :)

    a tu akurat (podobnie jak z wieloma innymi rzeczami) ceny coraz bardziej
    się zrównują. Różnica w cenie na tyle nieznaczna, że nie warto marnować
    urlopu

    > poczekaj aż funciak zrówna się ze złotówką :D

    ;-)

  • 18. Data: 2022-07-09 21:48:12
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-07-09 o 19:08 +0200, Pete napisał:

    > A zęby gdzie leczysz :)

    NHS chyba nie taki zły. I zdaje się darmowy, jeśli dobrze pamiętam.

    > poczekaj aż funciak zrówna się ze złotówką :D

    Co z tego, skoro i tak wiadomo, że jak się zrówna, to tylko w Londynie.
    W kraju nadal będzie drogi. Niczym euro po 3 zł.

    Mateusz

  • 19. Data: 2022-07-09 22:32:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 9 lipca 2022 o 19:08:13 UTC+2 Pete napisał(a):
    .
    > A zęby gdzie leczysz :)

    Na zębach się nie znam ale ktoś z bliskiej rodziny w wieku 55 z UK zjechal z rok temu
    do Polski i wielce zdziwiony że tu jakieś ubezpieczenia musi załatwiać żeby byle
    badania zrobić.
    Łajza złotówki pewnie w w Polsce do ubezpieczeń społecznych(czy jak to tam się zwie)
    nie zapłacił a teraz biega między mopsem/ urzędem pracy/zusem żeby mu byle badanie
    darmo zrobili.
    Ok 15- 20 lat w UK się dorabiak- z lotniska go odebrałem to jego całym bagażem była
    duża reklamówka.
    Za odbiór z lotniska ponoć mi kiedyś zwróci

  • 20. Data: 2022-07-09 22:44:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 9 lipca 2022 o 19:22:59 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    > On.
    > >
    > to jakaś wiejska odzywka jak się nie ma argumentów?
    > Znam mnóstwo ludzi którzy woleli zapłacić więcej za mieszkanie którego
    > nie muszą remontować od razu po wejściu.
    Tu się sprzeczał nie będę.
    Ala znam jako tako lokalny rynek nieruchomości i ednak lepiej sprzedają się
    nieruchomości do tzw lekkiego remontu: czyli kupujący robi Sobie jak.mu tam pasi.
    Mieszkanie wyremontowane na pic/ glanc trudniej sprzedać albo z ceny trzeba zjechać
    bo np kobicie wzór kafli w kuchni nie pasi.
    Czy kolor drzwi.