  • Data: 2012-05-12 22:18:33
    Temat: Re: pekła rura = grzyb :-(
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jolnah$sef$1@news.task.gda.pl...

    > a co z gwarancją producenta systemu hydraulicznego? może warto uderzyć do
    > producenta rur i złączek?

    I co napisze?
    Szanowny producencie, zalałem dom, bo źle uszkodziłem uszczelnienie złaczek?
    Poza tym wielu producentów udziela gwarancji pod warunkami, że system jest
    kompletny i pochodzi od danego producenta oraz, że robotę wykona instalator
    posiadający certyfikat tego producenta. Najpierw trzeba poczytać warunki
    gwarancji.