eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieperlator / końcówka baterii kuchennej gwint "prysznicowy" › Re: perlator / końcówka baterii kuchennej gwint "prysznicowy"
    Subject: Re: perlator / końcówka baterii kuchennej gwint "prysznicowy"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Date: Wed, 17 Feb 2016 18:09:36 +0100

    W dniu 2016-02-17 o 16:28, t-1 pisze:

    > Czy nie ma gdzieś wytrawionej nazwy firmy?
    > Może to ta?
    > http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/zucchet
    ti-zp4291.html

    To jakiś no name z Leroy Merlin. Oczywiście pierwsze moje kroki
    skierowałem tamże, niestety mieli tylko całe baterie.

    Żona jutro zadzwoni do koleżanki, która prowadzi sklep z glazurą itd.
    więc może coś pomoże.

    Nie chce mi się wierzyć, że nie można dokupić samej końcówki.

    Niestety jest ona nierozbieralna, to już któryś raz kiedy się zapchała.
    Za pierwszym razem (nie wiedziałem jeszcze jaką mam twardą wodę) kiedy
    była na gwarancji to przyjechał spec z Leroy i powiedział, że to kwestia
    kamienia i nie wymieni, ale po kilku minutach rozmowy w końcu się
    zgodził i dał nową z zastrzeżeniem, że nie powinien i, że za 2 m-ce
    znowu się zapcha i wtedy mi już nie wymieni :)

    Faktycznie się zapchała, ale zawsze pomagało kilkugodzinne wymoczenie w
    odkamieniaczu, a tym razem moczyłem ponad 24h i żadnego efektu, woda
    nadal leci jak krew z nosa.