  • 1. Data: 2016-02-16 11:15:15
    Temat: perlator / końcówka baterii kuchennej gwint "prysznicowy"
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Witam,

    muszę zakupić takie lub podobne coś:

    http://pokazywarka.pl/ujgz63/

    Nie mogę znaleźć tego ani w sklepach stacjonarnych, ani w necie. Jaka
    jest nazwa tego ustrojstwa?

    Każdy perlator ma zupełnie inny gwint, taki jak w kranie, a tu jest
    gwint jak "w słuchawce" prysznicowej.

    Pomożecie?

  • 2. Data: 2016-02-16 11:22:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    twistedme wrote:

> [...]
    > jest nazwa tego ustrojstwa?
    >
    > Każdy perlator ma zupełnie inny gwint, taki jak w kranie, a tu jest

    końcówka lub wylewka prysznica?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-02-16 11:46:26
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-02-16 o 11:22, masti pisze:

    > końcówka lub wylewka prysznica?

    No tak, tyle, że to nie jest prysznic a bateria kuchenna, tego typu:

    http://www.goshe.pl/go/wp-content/uploads/2012/04/ne
    lia1.jpg

  • 4. Data: 2016-02-16 11:48:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    twistedme wrote:

    > No tak, tyle, że to nie jest prysznic a bateria kuchenna, tego typu:
    >
    > http://www.goshe.pl/go/wp-content/uploads/2012/04/ne
    lia1.jpg

    to to chyba powinno mieć gwint taki jak każda inna bateria kuchenna

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-02-16 11:58:27
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-02-16 o 11:48, masti pisze:

    lia1.jpg

    > to to chyba powinno mieć gwint taki jak każda inna bateria kuchenna

    haha, no może i powinna, ale ma taki:

    http://pokazywarka.pl/ckgtd2/

  • 6. Data: 2016-02-16 12:52:41
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-02-16 o 11:15, twistedme pisze:
    > Witam,
    >
    > muszę zakupić takie lub podobne coś:

    Jak masz minimum smykałki, to zrób przejściówkę.
    Ja w bardzo podobnym przypadku zrobiłem ją ze starego perlatora, kawałka
    rurki i kleju poxipol. Wytrzymało 3 lata, potem się obluzowało i
    wymieniłem całą wylewkę na inną.
    Jacek

  • 7. Data: 2016-02-17 16:28:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 16.02.2016 o 11:15, twistedme pisze:

    > Każdy perlator ma zupełnie inny gwint, taki jak w kranie, a tu jest
    > gwint jak "w słuchawce" prysznicowej.
    >
    > Pomożecie?

    Czy nie ma gdzieś wytrawionej nazwy firmy?
    Może to ta?
    http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/zucchet
    ti-zp4291.html

  • 8. Data: 2016-02-17 18:09:36
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-02-17 o 16:28, t-1 pisze:

    > Czy nie ma gdzieś wytrawionej nazwy firmy?
    > Może to ta?
    > http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/zucchet
    ti-zp4291.html

    To jakiś no name z Leroy Merlin. Oczywiście pierwsze moje kroki
    skierowałem tamże, niestety mieli tylko całe baterie.

    Żona jutro zadzwoni do koleżanki, która prowadzi sklep z glazurą itd.
    więc może coś pomoże.

    Nie chce mi się wierzyć, że nie można dokupić samej końcówki.

    Niestety jest ona nierozbieralna, to już któryś raz kiedy się zapchała.
    Za pierwszym razem (nie wiedziałem jeszcze jaką mam twardą wodę) kiedy
    była na gwarancji to przyjechał spec z Leroy i powiedział, że to kwestia
    kamienia i nie wymieni, ale po kilku minutach rozmowy w końcu się
    zgodził i dał nową z zastrzeżeniem, że nie powinien i, że za 2 m-ce
    znowu się zapcha i wtedy mi już nie wymieni :)

    Faktycznie się zapchała, ale zawsze pomagało kilkugodzinne wymoczenie w
    odkamieniaczu, a tym razem moczyłem ponad 24h i żadnego efektu, woda
    nadal leci jak krew z nosa.

  • 9. Data: 2016-02-17 18:43:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 17.02.2016 o 18:09, twistedme pisze:

    > To jakiś no name z Leroy Merlin. Oczywiście pierwsze moje kroki
    > skierowałem tamże, niestety mieli tylko całe baterie.

    No to google grafika i hasło wylewka kuchenna oddało m.inn. taki link:
    http://allegro.pl/catido-badge-bateria-kuchenna-z-wy
    ginana-wylewka-i5816562798.html
    Może sprzedawca będzie miał dostęp do samych wylewek.

  • 10. Data: 2016-02-17 21:54:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 lutego 2016 18:09:43 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:

> [...]
    >
    > Faktycznie się zapchała, ale zawsze pomagało kilkugodzinne wymoczenie w
    > odkamieniaczu, a tym razem moczyłem ponad 24h i żadnego efektu, woda

    A jakiś uniwersalny perlator się nie nada?