  • 11. Data: 2016-02-17 23:43:54
    Temat: Re: perlator / końcówka baterii kuchennej gwint "prysznicowy"
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 17.02.2016 o 18:09, twistedme pisze:

    > Faktycznie się zapchała, ale zawsze pomagało kilkugodzinne wymoczenie w
    > odkamieniaczu, a tym razem moczyłem ponad 24h i żadnego efektu, woda
    > nadal leci jak krew z nosa.

    Spróbuj wygotować w occie

    --
    M.

  • 12. Data: 2016-02-18 01:31:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisal ze moczyl w odkamieniaczu. Ocet to smierdzace gowno gotowany smierdzi
    dziesiec razy bardziej niz zimny. Pomysl z gotowaniem uwazam za beznadziejny bo
    odkamieniacz lepiej dziala i nie smierdzi.

  • 13. Data: 2016-02-18 08:16:34
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    > Napisal ze moczyl w odkamieniaczu. Ocet to smierdzace gowno gotowany smierdzi
    dziesiec razy bardziej niz zimny. Pomysl z gotowaniem uwazam za beznadziejny bo
    odkamieniacz lepiej dziala i nie smierdzi.

    Ha

    Kumpel działa w jakiejś dżusującej sekcie, gdzie obiecują mercedesy za
    sprzedaż środków czystości i przytargał mi jakiś ichni odkamieniacz w
    płynie. Dałem tej końcówce drugą szansę i po nocy w tym ustrojstwie
    ciśnienie jak Niagara :)

    Także się udało, mam nadzieję ostatni raz. Czekam na zwrot podatku i
    instaluję stację uzdatniania.

    Dzięki za zainteresowanie tematem.