  • Data: 2018-01-06 19:53:43
    Temat: Re: piec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 stycznia 2018 19:32:34 UTC+1 użytkownik l...@g...com napisał:
    > Daj spokój Myjk, na takich szkoda czasu i atłasu. Wystarczyło mu napisać, że
    dziękuję za pompę ciepła, wolę babrać się w węglu. Ale zawsze to lepiej szpilę wbić,
    że "wujek dobra rada" Ja prdlę.

    Wy naprawdę uważacie że doradzanie komuś wstawienie PC do 40letniego domu to dobra
    rada?
    Czy tak Sobie piszecie bo PC w modzie a Wy za to płacić nie będziecie tylko ten komu
    radzicie?
    Myjk chyba(jeśli dobrze pamiętam) mieszka aktualnie w nienajnowszym domu bo nowy
    buduje
    Myjk- wstawiłeś PC? Czemu nie?
    Czym teraz grzejesz?
    To podobna obłuda jak na sąsiedniej grupie narzekanie Myjka że diesle smrodzą a sam
    turbodieslem jeździ.
    Taki poziom doradzania.
    A może sie mylę i macie racje więc rozwińcie temat
    Interesuje mnie to bo np mam dom rodzinny z 1969 roku grzany smieciuchem
    Ze 3-4 przyczepy drewna na sezon tam idą
    Jakieś 2-3 tysto kosztuje
    Kocioł kończy swój żywot i byc może PC bym wstawił
    Co konkretnie doradzicie do takiego domu?
    Jakiej mocy PC? Jakieś modele konkretne?
    Instalacja grawitacyjna, grzejniki żeberkowe żeliwne
    Reszte danych podam jak będzie trzeba