  • Data: 2015-11-23 07:30:05
    Temat: Re: płyta fundamentowa czy tradycyjny fundament
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 21:04:48 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:
    > Kłopoty z instalacjami, trzeba je kłaść w płycie pomiędzy zbrojeniami,

    ale co ty opowiadasz -tak sie robi gdy płyta jest posadzą\ką. W układzie odwróconym
    instalacje układasz tradycjnie

    > poza tym musi robić wylewkę na tej płycie oddzieloną styropianem, bo

    bo robisz tą wylewke. Co z kolei umożliwa zmiany instalacji po zobaczeniu rozkladu
    scian - zaleta.

    konstrukcyjnie - też byłby oszczednosci.
    > Nie nie może w końcu to szkody górnicze, po to robi płytę,a jak zrobi za
    > słabą i mu pęknie to ma pozamiatane.

    jak na szkodach to owszem -ale nie kazdy ma taki teren.

    b.