  • Data: 2017-04-19 07:02:12
    Temat: Re: płyta fundamentowa - kiedy mogę kołkować styro?
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    między EPS a płytą jest jeszcze folia... wiec musałbym tego kleju dać w jedną i drugą
    szczeline - pi\otem czymś mocno docisnąć.
    Mam obawy do tego wiercenia, jak pisze tu Tornad.
    Wstrzymam się jeszcze do przyszłego tygodnia.

    Plan miałem taki ze zakołkować po 2 kołki na plyte, nałożyć siatke/klej i już o tym
    zapomnieć;-)

    NO ale poczekamy.

    uciu