    From: "Kacper" <e...@W...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: płyty g-k a wartswa ocieplenia na poddaszu
    Date: Wed, 26 Oct 2011 09:13:51 +0200

    news:4ea6bfcb$0$8439$65785112@news.neostrada.pl...

    > Najpierw skosy a potem działówki.
    > 1. Łatwość wykonania jednej powierzchni skosu niż pieprzyć się z każdym z
    > osobna.
    > 2. Mniejsza ilość odpadów i mniej pierdolenia się z ewentualnymi wąskimi
    > paskami.
    > 3. Montaż szyny U75 lub U50 ściany wkrętami do istniejących CD60 w skosach
    > pozwala na dostateczne związanie ściany ze skosem.
    > 4. W przypadku gdybyś chciał ścianę usunąć albo zdemontować uzyskujesz
    > równą powierzchnię bez uskoków które na bank ci wyjdą gdybyś chciał w
    > kazdym pomieszczeniu z osobna robic potem skosy.

> [...]

    Super, wielkie dzięki. Tak myślałem że najpierw całość w G-K a potem
    działówki.
    Tyle że nie wiem jeszcze z czego te działówki, fajnie szybko i łatwo z G-K z
    wełną między ale nasłuchałem się że będzie jak w biurze
    i wszystko słychać poza tym jak tu coś wiesać.
    Generalnie chciałbym z ytonga (jako że cały dom postawiłem z ytonga) mam
    doświadczenie i wiedzę z budowania z tego materiału.
    Sćiany mocniejsze i bardziej dźwiękoodporne.
    Zastanawiałem się tylko czy robiąc z czegoś innego niż g-k na poddaszu nie
    musze ich stawiać najpierw.
    Ale spoko, przy okazji trafiłem dziś na znajomka co budował z 3 lata temu i
    też powiedział że robił całość w g-k a potem działówki.
    Jeszcze raz dzięki za porady i o tych grzejnikach i wieszaniu też słusznie,
    chociaż prawdopodobnie g-k będe miał tylko na skosach i suficie.

    Rafał