  • 11. Data: 2020-05-17 03:50:10
    Temat: Re: po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A post Tornada nie jest z 2017r.?

    Jest. Nie czytam dokładnie. Już myślałem, że wrócił.
    K.

  • 12. Data: 2020-05-17 10:45:50
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2020-05-17 o 03:50, Kadar pisze:

    > Jest. Nie czytam dokładnie. Już myślałem, że wrócił.
    > K.

    szkoda, ze go nie ma. Dużo praktycznych wiadomości i wysoka kultura
    wypowiedzi.
    Screena też pamiętam, zawsze kulturalny. I jeszcze ze dwóch pamiętam,
    podobnych do Tornada, ale nicka już nie przypomnę sobie.

  • 13. Data: 2020-05-17 23:12:09
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > Screena też pamiętam, zawsze kulturalny. I jeszcze ze dwóch pamiętam,
    > podobnych do Tornada, ale nicka już nie przypomnę sobie.

    Stara gwardia odchodzi, młodzi już nie tacy sami. Boże jak to pięknie tak ponarzekać.
    K.