  • 1. Data: 2017-06-03 17:01:26
    Temat: ile kleju pod plytke gresowa ?
    Od: marta <m...@g...com>

    ile trzeba dac kleju pod plytke gresowa ?
    czy ponad 1 cm to nie za duzo ???

  • 2. Data: 2017-06-03 18:48:49
    Temat: Re: ile kleju pod plytke gresowa ?
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 3 czerwca 2017 17:01:28 UTC+2 użytkownik marta napisał:
    > ile trzeba dac kleju pod plytke gresowa ?
    > czy ponad 1 cm to nie za duzo ???

    Tyle ile pisze producent kleju.
    Są takie i owakie. Czyli cienkowarstwowe i grubo warstwowe. Trza przeczytać na
    torebce.

  • 3. Data: 2017-06-04 11:57:21
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.06.2017 17:01, marta wrote:
    > ile trzeba dac kleju pod plytke gresowa ?
    > czy ponad 1 cm to nie za duzo ???

    Trzeba wylać wylewkę samopoziomującą i używać kleju minimalnie. Inaczej
    kafle będą jak pozapadane.
    Poświecisz latarką z boku i już będziesz wiedzieć czy zapłacić wykonawcy
    czy nie.

  • 4. Data: 2017-06-04 16:20:26
    Od: marta <m...@g...com>

    W dniu 2017-06-04 o 11:57, KIKI pisze:

    > Trzeba wylać wylewkę samopoziomującą i używać kleju minimalnie. Inaczej
    > kafle będą jak pozapadane.
    > Poświecisz latarką z boku i już będziesz wiedzieć czy zapłacić wykonawcy
    > czy nie.

    to jest podłogowa wiec jak sprawdzic ?

  • 5. Data: 2017-06-04 23:17:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 czerwca 2017 11:57:22 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Trzeba wylać wylewkę samopoziomującą i używać kleju minimalnie. Inaczej
    > kafle będą jak pozapadane.

    Teraz masz takie systemy kladzenia kafli ze nawet lepiej, jak jest grubiej
    kleju bo na krzywej scianie/podlodze latwiej polozyc prosto :)

    https://allegro.pl/kategoria/budownictwo-i-akcesoria
    -podlogi-15960?string=system%20poziomowania%20p%C5%8
    2ytek&order=m&bmatch=s0-hou-1-1-0511

    Jest kilkanascie roznych systemow - wiekszosc spelnia swoje zadanie
    doskonale :-)

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2017-06-05 14:49:24
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.06.2017 23:17, Adam Sz. wrote:

    > Jest kilkanascie roznych systemow - wiekszosc spelnia swoje zadanie
    > doskonale :-)

    Tylko rzeczywistość jest bardziej przyziemna :-)
    Zderzenie z rzeczywistością bardziej brutalne :-)

    Zacznie się od tego, że wykonawca zarobi klej ilością wody na oko.

  • 7. Data: 2017-06-05 14:54:22
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.06.2017 16:20, marta wrote:

    > to jest podłogowa wiec jak sprawdzic ?

    No trzeba to jakoś zmierzyć, poziomy, wysokości posadzki, nierówności.
    Laserem, niwelatorem laserowym, waserwagą czy chociażby długą łatą i
    wprawnym okiem. Czym mniej kleju tym lepiej.
    Inaczej tak się to skończy, że kafle usiądą w narożnikach i będzie
    generalnie nierówno, będzie haczyć i denerwować.

  • 8. Data: 2017-06-05 19:17:19
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 4 czerwca 2017 23:17:26 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    2ytek&order=m&bmatch=s0-hou-1-1-0511

    > Jest kilkanascie roznych systemow - wiekszosc spelnia swoje zadanie

    Nie polecam, i przychylam sie do opinii KIKIego.

    https://www.youtube.com/watch?v=Way5bMh-eYg

    Osobiscie wiem ze klejenie na spore placki czy na zawijasy zazwyczaj wystarcza. Ale
    nigdy nie wiadomo czy w danym przypadku jednak tej wytrzymałości nie zabraknie. A
    zazwyczaj plytki zewnętrzne jednak maja jej za mało i odpadywują...

    A ten niemiecki patent to wiesz, dobry dla instalatora, dla usera to juz słabo...

  • 9. Data: 2017-06-05 19:22:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 czerwca 2017 19:17:20 UTC+2 użytkownik
> [...]
    >
    > A ten niemiecki patent to wiesz, dobry dla instalatora, dla usera to juz słabo...

    Ale stosowanie "systemu poziomowania plytek" nie wyklucza poprawnego
    nalozenia grzebienia kleju ;) Bez wzgledu, czy klej bedzie polozony
    poprawnie, czy nie - gwarantuje idealnie ulozone krawedzie wzgledem
    siebie:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2017-06-05 21:31:54
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 czerwca 2017 19:22:23 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > nalozenia grzebienia kleju ;) Bez wzgledu, czy klej bedzie polozony
    > poprawnie, czy nie - gwarantuje idealnie ulozone krawedzie wzgledem

    przyznaj, nie obejrzałeś tego filmiku?

    Gdyby ten niemiecki system dociskał płytki i pozwalał nadmiarowi kleju wypłynąć -
    klaskał bym wszystkimi kończynami na tak.

    Ale on sprawia ze klej sie uklada w jamy.