    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podłogówka a temperatura w domu
    Date: Fri, 06 Nov 2015 22:19:15 +0100

    > Pytam, bo nie mam doświadczeń z podłogówką...z żoną lubimy ciepełko..a
    > kalafiorów bym nie chciał;-)

    masz już podłogę i jest niewydajna czy planujesz? Bo jak planujesz, to
    zmień plany. jak chcesz mieć wydajną podłogówkę, to na podłodze musisz
    miec coś co przewodzi ciepło. płytki ceramiczne naprzykład. jak chcesz
    mieć ciepłą podłogę to olej te panele, daj dywany. jak nie chcesz mieć
    dywanów, to ole panele i daj -nawet najtańsze- dechy. są zaskakująco
    "cieplejsze" od paneli.
    mozesz też podłogę podgrzewać do dowolnej temperatury w celu... poprawy
    komfortu cieplnego stóp, a ogrzewać kaloryferami. Ale ja by nie
    ryzykował ogrzewania mieszkania przez drewnopodobną podłogę.
    ToMasz

    PS a może zamiast kaloryferów jakieś dmuchawy?