  • Data: 2018-01-17 19:59:52
    Temat: Re: podłogówka i brak peszla na dylatacji....
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 20:42:53 UTC+1 użytkownik Ghost
    napisał:

> [...]
    e9hd2zU_uiq6mhK

    >no i tam tego miało nie być :-)

    >Olewam temat - jak zacznie cieknąć to bede się martwił...

    I słusznie

    >Płyte bede wygrzewał na koniec roku jak się wprowadze :-)

    Tym bardziej słusznie.

    Dodam jedną kwestię z której mało kto sobie zdaje sprawę - u mnie wylewka na
    tarasie strzeliła wzdłuż dylatacji, bynajmniej nie dlatego, że było coś z
    nią źle - budynek potrafi pracować i jak ma strzelić to najłatwiej będzie
    dokładnie na dylatacji.