eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie(~politycznie) Bedziemy przesyłac KPiR co miesiac do US? › Re: (~politycznie) Bedziemy przesyłac KPiR co miesiac do US?
    Date: Fri, 20 May 2016 11:02:02 +0200
    From: jedenptak <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: (~politycznie) Bedziemy przesyłac KPiR co miesiac do US?

    Dnia 2016-05-20, o godz. 01:38:58
    w...@g...com napisał(a):

> [...]
    > wskazując nawet na możliwość wysyłki nośników pocztą, co przy braku
    > szyfrowania zdaje się być ryzykowne. Rozporządzenie nie określa także
    > katalogu (nawet przykładowego) informatycznego nośnika danych,
    > wskazując jedynie, że ,,nośniki powinny zapewniać możliwość wiernego
    > odczytywania danych w urządzeniach produkowanych przez różnych
    > producentów, właściwych dla danego typu nośnika". Co do zasady
    > oznacza to zatem całkowitą dowolność wyboru nośnika danych przez
    > podatnika, o ile będzie można go odczytać w urządzeniach różnych

    xcube/jednolity-plik-kontrolny-analiza-finalnych-wer
    sji-struktur-jpk.html

    > pzdr
    > Bogdan

    Oo dzięki.
    Nie wiesz przypadkiem co jest wliczane do obrotów netto (do wyliczenia
    wielkości firmy) tzn. w Ust 2.07.20004 o swob.dział.gosp Art.106 jest
    napisane 2) osiągną roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów
    oraz operacji finansowych [..]
    Chodzi mi o to "operacji finansowych".
    Jeżeli Kupiłem towar Fa zakup za 1mln i sprzewdałem go za 1,2mln to
    należy liczyć (wydaje mi się to coraz bardziej oczywiste) jako obrót
    2,2mln?
    ps. Prezpraszam zaraz przeniose się na grupę podatkową, ale twoje
    informacje sa dla mnie (nas) cenne.