    From: "Paweł Bochenek" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pomozcie wycenic i znalezc firme...
    Date: Mon, 9 Nov 2009 23:17:38 +0000 (UTC)

    Krzemo <p...@g...com> napisał(a):

    > 2 dni=F3wki po 150z=B3 dla 2-ch osi=B3k=F3w "spod mleczarni" (OP b=EAdzie
    > wiedzia=B3 o czym pisz=EA). Przecie=BF sam sobie dni=F3wki nie policzy!

    Jeśli sam to będzie robił to znaczy że nie zarobi u siebie w pracy, więc
    generuje stratę dla siebie, która jest kosztem, więc zależy ile zarabia. Na
    pewno nie jest to 0 zł, w każdym razie ja swój czas też wyceniam. Nawet jeśli
    weźmie urlop to i tak nie jest to 0 zł bo to znaczy że będzie miął krótszy
    urlop dla rodziny.
    Jeśli w czasie tej pracy będzie miał wypadek, np. urąbie się w palca to znów
    poniesie wymierne straty, pół biedy jeśli wypadek będzie mało bolesny a L4
    długie ;) ale kto to przewidzi?
    Idźmy dalej, jeśli sobie coś w mieszkaniu rozwali to naprawa tego też nie
    będzie kosztowała 0 zł.
    Ponadto zatrudnienie panów spod mleczarni jest możliwe, za taką kwotę można
    już liczyć na kogoś w miarę trzeźwego i z obiema rękami, ale jak coś się
    stanie to prokurator.
    Podsumowując: te 300 zł to z czapy jest wzięte.
    pzdr., PB