  • 1. Data: 2009-11-06 11:36:26
    Temat: pomozcie wycenic i znalezc firme...
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    rozpisywalem sie niedawno na temat sraczki ze stropem kleina z 1948r ktory
    zostal jeszcze dodatkowo spaprany przez dupna ekipe i suma sumarum musze
    wstawic belki stalowe pod strop i oprzec o sciany nosne. Wyslalem maila do
    firm jakie znalazlem w swojej okolicy (całe 2) i szukam innych firm ktore
    moga mi to wycenic. Ile moze byc warte zlecenie eg danych z ponizszego
    cytatu:
    "
    Witam, czy jestescie w stanie podjac sie i jesli tak to orientacyjnie za ile
    wykonania nastepujacej usługi:

    Potrzebne jest wstawienie 2 belek stalowych (dwuteowników 16cm lub 18cm -
    czekam na informacje od konstruktora) pod strop w istniejącym budynku.

    Belki stalowe będą oparte na ścianach nośnych w których trzeba wkuć się pod
    stropem i zakotwić je na ścianach. Ściany oddalone od siebie o ok 5m,
    wykonane z przedwojennej cegły. Budynek nie zawala sie ani nie osiada -
    planowane jest zwiekszenie obciazenia, a strop nie zostal prawidlowo
    wzmocniony przez poprzednią ekipę budowlaną. Dom jest zamieszkały.

    Interesuje mnie cena za usługę - belki ostarcze sam lub beda zlecone do
    nabycia wam, ale musze najpierw wiedziec jakie dokladnie.
    Istnieje prawdopodobiuenstwo ze dana usługa była by wykonana 3x (czyli po 2
    belki pod kolejnymi stropami o takich samych rozmiarach - czekam na info od
    konstruktora). Na tą chwile interesuje mnie cena montazu jednej pary."

    Domyslam sie ze wycena ta to mooooocno orientacyjna ale chce wiedziec
    chociaz rzad wielkosci za taka usluge by moc konfrontowac to z ofertami.

    --
    -
    pozdrawiający zalamany

  • 2. Data: 2009-11-06 11:48:41
    Temat: Re: pomozcie wycenic i znalezc firme...
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    IMHO to jest jeden dzień roboty dla Ciebie i 2 pomocników (osiłków).
    Czyli 300 zł.

    Plus wynajęcie rusztowania (no ale bez tego też można) i porządnego
    młota. No i oczywiście materiały (belki, zaprawa, blaszki podkładowe
    itp)

    Niestety firma weźmie duuuuuużo duuuuużo więcej. I tu nikt nawet w
    przybliżeniu nie powie Ci ile. A i chętnych na tą robotę firm pewnie
    nie znajdziesz wiele (robota mała i bardzo nietypowa + duże ryzyko).

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 3. Data: 2009-11-06 11:56:37
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

[...]

    no wlasnie ale chce uniknac robienia tego samemu z kims tam - wole kogos z
    doswiadczeniem kto nie spierdoli tematu. do tej jednej rzeczy nie mam
    zamiaru rzeźbic i chce zrobic to solidnie z uzyciem firmy, ktora ma
    odpowiedni sprzet, ludzi i doswiadczenie.

  • 4. Data: 2009-11-06 19:10:04
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Michał Gut pisze:
> [...]
    > wstawic belki stalowe pod strop i oprzec o sciany nosne. Wyslalem maila do
    > firm jakie znalazlem w swojej okolicy (całe 2)

    Jakiej okolicy ???

    Mayky

  • 5. Data: 2009-11-06 21:01:34
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 6 Lis, 12:56, "Michał Gut"
    <m...@w...pl> wrote:

    > no wlasnie ale chce uniknac robienia tego samemu z kims tam - wole kogos z
    > doswiadczeniem kto nie spierdoli tematu.

    No jednych juz jak sam pisales miales ;-)
    Zrob sam - bedzie porzadniej, staranniej, dokladniej... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-11-06 21:06:37
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiej okolicy ???

    konstancin-jeziorna

  • 7. Data: 2009-11-06 21:09:37
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    m.googlegroups.com...
    On 6 Lis, 12:56, "Michał Gut"
    <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > doswiadczeniem kto nie spierdoli tematu.

    No jednych juz jak sam pisales miales ;-)
    Zrob sam - bedzie porzadniej, staranniej, dokladniej... :)
    ---
    no co prawda to prawda
    ale chyba nie wszyscy to partacze............mam nadzieje
    poza tym wiesz, wiem mniej wiecej jak ma to byc zrobione ale nie znam
    niuansow czy drobnych detali ktore moga byc istotne

  • 8. Data: 2009-11-08 19:15:22
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Michał Gut pisze:

    > konstancin-jeziorna

    Warszawiacy chyba nigdy nie pozbędą się swojej brzydkiej maniery... :-)
    niepodawania lokalizacji :P

  • 9. Data: 2009-11-09 15:25:04
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 9 Lis, 16:28, "Michał Gut"
    <m...@w...pl> wrote:

    > lol nie:) po prostu wycinalem ten tekst z maila z zapytaniem ofertowym:) a
    > tam byl adres:)

    Niejaki Jankowski z KJ wyglądał mi na solidnego gościa ... ale go w
    końcu nie przetestowałem....
    Czy to była jedna z tych 2 firm?
    ;-)

  • 10. Data: 2009-11-09 15:28:19