    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa CO
    Date: Tue, 18 Dec 2012 11:08:55 +0100

    >Na razie będą pracowały w niskiej temperaturze, ale może kiedyś zrobię
    >osobny obieg i wtedy będą wysokotemperaturowe. Przewody do tych kaloryferów
    >są dociągnięte do kotłowni.

    Największa głupota ...
    Miałem tak podłączony grzejnik w łazience.

    Nic nie dawał. Za mała moc grzejnika przy tak niskiej temperaturze
    zasilania.

    Jak chcesz mieć grzejniki to powinny mieć własny tor zasilania , inaczej
    szkoda kasy na takie "protezy" które w przypadku zasilania taką samą temp.
    jak podłogówka są jedynie bezsensowanie wywaloną kasą na coś co nie spełnia
    tego do czego powinno służyć ...

    >Tak, głównie do suszenia ręczników.

    Suszenie ręczników na małych grzejniku zasilany temperaturą poniżej 30
    stopni ?
    Ten grzejnik może służyć jako "wieszak" na ręczniki i nic więcej ...

    Wiem bo sam taki grzejnik miałem. Dopiero teraz jak na niego idzie ponad 55
    stopni służy do grzania a nie jako "ozdoba" ..

    Ja "zaoszczędziłem". Hydraulik powiedział że trzeba 2 pompy i 2 tory
    zasilania , ale stwierdziłem że chce mnie na koszty zrobić i zrezygnowałem
    Potem po roku wzywałem hydraulika i miałem modernizację kotłowni. Zapłaciłem
    więcej niż zapłaciłbym wtedy ...